Gå til innhold

Det skal bli deilig å bli ferdig med BIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg har gått svanger har jeg nærmest blitt litt avhenigig av dette forumet. trist men sant. klarer ikke å slutte.

skal bli deilig å slippe å lese innlegg som

- å snille søte samboeren min(min er bedre enn din)

- 8 ultralyder viser jente -kan det være gutt?(ruttelutt med rosa klær i kommode)

- er ikke dette respektløst mot stakkar meg gravide hellige meg(klaging over folk som ikke reiser seg på buss, eller slekt og familie som forteller om SINE plager(andre har vel ikke vondter når jeg er gravid?) og mannen min drikker pils selv om jeg har bestemt at han ikke får lov og ingen tar hensyn til meg, folk vil besøke meg på barsel etc)

-hvor mange dager igjen? veldig interessant lesing som jeg prøver å pugge hver jævla dag.

ja, jeg veit at de fleste vil syns at jeg er den mest patetiske her. sant nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at noen innlegg kan være ganske irriterende, men du vet at det er ikke obligatorisk å være her? Du har et valg! Bare informerer, i tilfelle du ikke visste det!;o)

Skrevet

Hvorfor er du her da?

Bare lurer jeg.

Folk er forskjellige, og noen syter og klager mer enn andre, men det er jo bare sånn vi er, og takk og pris for at alle ikke er lik:)))

LYKKE TIL VIDERE:)))

Skrevet

Overraskende at du skulle være anonym :o)

Men, da er du vel heldig da, som slipper bimme mer :P

Skrevet

Er litt enig med deg, HI :) Blir veldig forvirra å lese om alle symptomer på fødsel ol. og sammenligner det andre opplever med meg selv. Og lurer av og til er noe galt/lenge før baby kommer ut, når disse ikke stemmer med mine. Har bestemt meg for å slutte å sammenligne meg selv med andre BIM damer...for nå som jeg er ved termin, er jeg lei, og blir deppa av å lese om andre det skjer ting hos... Men det er meg og det jeg føler. Er litt misunnelig you see...hihi!

Skrevet

morro innlegg. hehe.

skjønner litt at det er vanskelig å slutte å lese innleggene også, selv om man veit at de er patetiske og veit hva svarene blir etc...

Skrevet

Joda, du har ett poeng. MEN: BIM er en ressurs, der vi gravide kan dele erfaringer. Er det noe du lurer på, så får du mange svar og erfaringer fra andre rimelig kjapt! Du må jo ikke lese de innleggene du beskriver ovenfor da!

Dessuten så var ditt eget innlegg akkurat nå veldig likt et syteinnlegg.... og til sist... hvorfor er du anonym...??

Skrevet

Ja, jeg syns du er patetisk, hi....går an å logge seg av å ta en pause hvis du ikke takler å lese slike innlegg da vet du! Men for all del, vi andre bør jo absolutt ta hensyn til hva som irriterer deg....herlighet...

Hadde du hatt noe som helst guts hadde du signert med nick i stede for å gjemme deg bak anonym-knappen! Og ja, jeg føler meg truffet, siden jeg er den eneste du har nevnt med nick! Tusen takk for det, din feiging!

Skrevet

typisk anonym innlegg....men hold deg vekke herfra da er ikke værre enn det!!

Skrevet

"Det skal bli deilig å bli ferdig med BIM"

Unnskyld meg, men er det noen store stygge mennesker som tvinger deg til å være her inne??

Skulle nesten tro det slik du ordlegger deg...?

Kan du ikke bare lese det som du har interesse av å lese og drite i hva andre måtte skrive av innlegg?

Kan ikke fatte hva som er så vanskelig med det? Kanskje du har en intens dragning mot ting som du vet vil irritere deg? Hva kaller man slike igjen....? Intrigemaker? Dramaqueen? Ja, du vet hva jeg mener;-)

Og siden du selv vet og sier at du er den mest patetiske her inne, så får du bare pelle deg ut da..

Skrevet

Hehe måtte le litt av innlegget jeg da :o) Er jo litt sant at man sitter her dag inn & dag ut å leser innlegg som man har lest 100 ganger før som en tvangshandling nesten bare fordi man venter og venter og venter på det forekommende. Selvfølgelig er Bim en ressurs for oss alle, men litt ironi må man jo kunne ha vel? :o)

Skrevet

Jeg er litt enig med hi. Og jeg trenger ikke være anonym for å si det. Jeg mener også at det er supert at BIM finnes, for jeg har ofte undret på ting og dermed logget meg inn for så å få kjapt svar. Men, det er jo ikke det hi mener. Dere som svarer må ikke være så hårsåre. Hun skriver jo at hun er nesten blitt avhengig. Ikke vær slik på hugget folkens. Det er jo slik at man blir lei av ting etterhvert. HI hadde jo ikke vært her inne om hun ikke syntes det var bra med BIM, hun bare er lei alle teite innlegg, og det skjønner jeg godt. Det er myyyye rart her inne.

Skrevet

Hi`s innlegg må jeg si topper listen over teite innlegg...skjønner bare ikke hva som er vitsen med å klage på den måten - er det så ufattelige mange teite innlegg her og hun gleder seg til å bli ferdig på bim, så kan hun vel bare droppe å være her inne da. Det som kan virke som teite spørsmål for noen kan jo være et reelt spm for andre, som de kanskje ønsker svar på - hvem er hi å besteme hva som er teit eller ikke? Mange innlegge jeg også kan bli lei av ol, men kunne ikke falle meg inn å rakke ned på de som skriver slike innlegg likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...