nick_351582 Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hei, er en jente som er nøyaktig 23 + 0 uker i dag. Er så fryktelig plaget med rastløse ben; akkurat når jeg nesten har sovnet, så er vi i gang! Det er helt utrolig ubehagelig; omtrent som om jeg har en million maur i bena. Det er faktisk høyre fot som har det verst, av en eller annen merkelig grunn. Har tatt magnesium en stund, trodde det skulle hjelpe, men nei. Har kjøpt for en formue i all verdens kjølende og lindrende kremer for føtter; siste tilskudd var en svindyr krem fra helsekosten - 179 kr for 75 ml som varte i 3 dager og hjalp 0! Så hjelp, hjelp jenter, jeg blir sprø hvis jeg ikke får sove snart! Noen gode råd å gi?
gravid me nr 8 :-) Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 hei,ja jeg hadde også blitt takknemlig for råd mot dette:)
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Ta magnesium tilskudd (fåes i helsekost), dette hjelper :-)
dolsi Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Hei! Jeg er plaget med det samme....Det er forferdelig! Har du prøvd med å knyte en ulltråd rundt begge anklene? Det høres kansje rart ut men det funket på meg! Litt fete fuktighetskremer funket også! Prøv det med ulltråden! Det er verdt et forsøk! Lykke til!
Sunniva78 har to små Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Magnesium hjelper ja. Både mamma og min søster var plaget med dette da de var gravide, så de har forbredt meg... Hehe...
MC81 Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Snakk med de på en helsekostbutikk. De har full oversikt over hva som kan hjelpe og hva du som gravid kan bruke!!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 kalk skal hjelpe! det hjelper også betraktelig å roe ned:P jeg var sinnsykt plaga med dette da jeg jobba, sykemeldte meg nå på torsdag og har sovet riktig godt de siste to dagene, uten kneppsenner eller rastløshet i beina:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå