Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Min svigermor er ett sant mareritt. Etter at vår lille gutt ble født har han vært der 1 natt + 2-3 ettermiddager(Han blir 1 år om bare noen få uker), og vi bor bare 1 km unna hverandre. Fatter ikke hvorfor hun ikke vil se barnebarnet sitt. Hun skryter fælt av han hele tiden til folk og fe, men være sammen med han skal hun ikke. Hun har egne barn i alderen 10-33, og de er 4 stk. Så hun er jo vant me små unger oppigjennom livet sitt skulle man tro. Jeg blir så irritert. Gubben og jeg trenge jo litt tid alene også, og syns det da er på sin plass at hun stiller opp. Eller overreagerer jeg bare?
Leetha Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 oj, det var lite, nei synes ikke du overreagerer. når jeg blir bestemor får jo jeg bare svigerdøtre siden jeg har to sønner, og jeg håper inderlig jeg kan ha barnebarna så mye som mulig!!! jeg er egentlig livredd for å få en sær svigerdatter som bare lar mormoren ha barnebarna jeg.
Mynona Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Du overreagerer hvis svigermor er et sant mareritt pga det!!!! Min datter har vært 0 ganger alene hos farmor. Vi er ofte på besøk da, og så har hun trillet henne en time en dag. Mormora har hatt henne nokså likt det din svigermor har. Sier hun nei hvis dere ber henne? Synes ikke det er på sin plass at andre en meg og faren stiller opp. Vi har da ikke fått barn for at andre skal ta seg av de? Sorry, litt satt på spissen det, men synes du var utrolig kvass pga en filleting.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Jeg synes også at du overreagerer litt. Vi har det litt på samme måte, sønnen min på 4 år har kan jeg telle på fingrene hvor mange netter han har vært på overnatting hos farmor. Det går iallefall 2 uker hver gang vi ser henne. Og vi bor 2 minutter unna med bil. Jeg synes dette er synd, og jeg er ikke ute etter alenetid med kjæresten eller fri fra barn ellers. Barna mine klarer jeg fint å passe selv.. Det har med forholdet til 4-åringen og besteforeldrene å gjøre.Synes det er veldig viktig at de har kontakt nå, slik de får et godt forhold senere i livet. Min svigermor er slik som TROR at mormor er best, og vil derfor ikke blande seg. Her blir det ikke noe kontakt uten at jeg tar initiativet,og det synes jeg er synd for jeg vil gjerne at barna mine skal være like glad i alle besteforeldrene sine...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Synes det høres ut som du tar som en selvfølge at hun stiller opp som barnevakt. Det vil jeg si det ikke er....jeg tar hvertfall ikke som en selvfølge at folk skal stille opp for meg og mine...jeg tar det som tillit, hvertfall krever jeg ingen ting av de andre. Kanskje svigermor merker at du er bitter, evt. krever litt mye?? Det kan være nok til at de ikke orker. Det virker hvertfall på meg som du "krever" litt mye...kan ikke ta det for gitt at alle ønsker akkurat det du ønsker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå