Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille øyensten er snart 12 mnd. Er en livlig krabat fra morgen til kveld, men venter på at han skal begynne å ta sine første steg. Har deres gullklumper begynt å gå, og hvor gamle var de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 11,5mnd, tok sine første steg for 3-4uker siden. Går fint nå.

Skrevet

min er 10,5mnd og går rundt bord, med gåstol eller når vi holder henne i en eller to hender. Uten noe som helst støtte detter hun fremover etter 2-3 skritt, så kan ikke si at hun går enda! *venter i spenning*

Skrevet

Har ennå barnet mitt i magen, men har jobbet mye i barnehage med barn i etårsalderen. Det er veldig forskjellig når de begynner å gå. Noen gjør det først i alderen av 15 måneder. Så lenge det ikke ser noe feil ved helsestasjon, er det helt greit, at barn begynner å gå så sent. De får trent mye annet med å krabbe lenge på grunn av kryssbevegelsen.

Gutten din vil begynne å gå, når han er klar for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...