Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Tror du er så flink du... Men ikke svarer du på pm min eller noen ting. Og vet med andre hvor feil du har tatt... hehe
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har blitt spådd av sjaman. Og jeg kan med sikkerhet si at det hun så, stemte hos meg.. Hun kunne til og med se når sønnen min kom til å bli født, og jo.. helt riktig... Åssen kan noen klare å treffe på så mange forskjellige ting om de ikke har spesielle evner?? Det er nok bare du som rett og slett ikke er "åpen" for spå...
Miss Foster Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Jeg kjenner Sjaman (eller personen bak det navnet), og selv om hun aldri har spádd meg sá vet jeg at hun gjór en god jobb med de som vil bli spádd, samt at det kanskje er andre grunner for at hun ná ikke svarer hverken pá mail eller pm uten at du trenger á henge henne ut her.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Er uten internett for tiden...men kall meg det du vil...kan gjerne gi deg mitt nummer om det er noe du foler vi har usnakket?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Bare nysgjerrig! Hun vil bare stille sin egen nysgjerrighet, ingen kan ville ønske og involdvere seg så som hun gjør, frivillig, gal gal dame.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Er du misunnelig for at du ikke har disse evnene?? Kjenner ikke sjaman personlig, men hun har hjulpet meg med å finne noe jeg savnet. Har spurt henne om saker og ting flere ganger. Det er ikke alt hun har svart på.. skulle jeg gå å være sur for det?? Det er ganske mange som spør henne om hjelp her inne, og hun prøver så godt hun kan.
Cat.68 Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Det jeg lurer på er hvorfor folk trur at det ikke er mulig for en med synske evner å svare feil?? Hvordan trur dere dette foregår egentlig. Hehe, jeg må flire. Sjaman stå på du gjør et flott jobb. Jeg hadde ikke orket med helften av det du gjør en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå