selfangerkjerringa Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Jeg vet jeg overreagerer, men instinktene er vanskelig å undertrykke... skulle legge ned Minimais i vogna isted, det var tid for formiddagsdupp (6 1/2mnd). Plutselig hørtes det ut som hun holdt på å kaste opp, jeg sprang bort og plukka henne opp, og da så hun helt rar ut i fjeset, og det hørtes ut som hun holdt på å kveles. Så hoster hun et par ganger og ler til meg... jeg putter hene i vogna igjen og det samme skjer en gang til. med hjertet i halsen legger jeg henne en tredje gang og nå sover hun. Men hvert minutt går jeg bort og sjekker at hun puster, jeg har klump i magen og er livredd for at noe skal skje....... men jeg må jo nesten la henne sove også, hun er en sånn unge som blir helt satt ut hvis hun ikke får duppene sine....
lille je Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Har skjedd noe lignende her og noen ganger... Har en storgulper da, så jeg har forklart det med gulp i vranga... Ekkelt ja, huff....
selfangerkjerringa Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Hun har gulpa ekstremt mye (vektnedgang osv) men aldri gjort sånn før. Jeg er redd det kan være at hun har fått i seg en papirbit eller gress eller noe uten at jeg har sett det... hun er så innmari kjapp blitt at hun er overalt på stua.
lille je Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Kjenner til det der, her må vi lese posten lynkjapt hvis vi skal rekke det før lillemann har spist den opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå