Gå til innhold

Sambo orket ikke å stå opp til fellesfrokost idag.........Argh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble skikkkelig irritert jeg.Jeg sa han kunne gå å legge seg igjen etterpå hvis han ville...Han var så trøtt så måtte sove.Hadde jeg aldri gjort hvis han hadde laget frokost.Så der satt jeg og snuppa og spiste alene.Synes det er super viktig med fellesmåltider.Blir bare til at vi spiser middag sammen i uken,blir ikke tid til felles frokost...

ER DER BARE JEG SOM OVERREAGERER EL FLERE???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fellesfrokost?

Hva er det????

:-)

Har en mann med søvnproblemer, så han har annen døgnrytme enn andre...han går rundt og rundt døgnet på en måte, en uke kan han stå opp kl 5 om morgenen, så forskyver det seg gradvis, så står han opp kl 14 f.eks eller kl 16 etter en stund..så kl 7...osv....

Hender noen ganger i mnd at vi har fellesfrokost.

Men spiser ofte middag sammen da, alle 4.

Skrevet

Klarer dere å få de andre måltidene sammen i helgene synes jeg det får være bra. Litt viktig å få kunne sove litt ekstra innimellom også.

Skrevet

Syntes kanskje du overreagerer litt.

Det er hyggelig å spise sammen og ja det er bra med gode rutiner.. Men jeg mener det kommer jo an på hvorfor mannen din er trøtt også da..

Er det selvforskyldt hadde jeg kanskje blitt litt irritert om vi hadde en avtale om frokost som han hadde ignorert.

Men om han hadde sovet dårlig eller brygget på noe f.eks så må han jo få sove ut.

Det er viktig å spise sammen.. men siden du reagerer så voldsomt antar jeg at dere spiser en del sammen.

La det gå.. ingen er tjent med å hisse seg opp over småting.

Skrevet

uff, nå bringer det tilbake gamle minner:

Jeg og kjæresten hadde flyttet for oss selv da jeg var 19 år og jeg lagde frokost med alt det beste jeg kunne tenke han var glad i..så ventet jeg da...og ventet og ventet...da han endelig stod opp og jeg tappert forsøkte holde humøret oppe...

så spiste han ET KNEKKEBRØD og sa han ikke var sulten!!!

Nei, her må det forklares i klartekst hva man mener. Kan ikke forvente at de vil skjønne hva som er viktig for en!

Man må jo gjøre ting som gleder hverandre selvom man selv ikke synes det er viktig. Men man må nok forklare det slik at man får en felles forståelse:-)

Skrevet

Synes tanken på fellesfrokost en lørdag høres kjempekoselig ut.

Her bytter vi på i helgene hvem som står opp med snuppa. Så her blir det ingen fellesfrokost.

Skrevet

jeg hadde blitt sur om jeg hadde fått kjeft for ikke å stå opp til fellesfrokost. er jeg trøtt og trenger å sove vil alle få det hyggeligere om jeg får sove litt lenger.

Skrevet

Du overreagerer.

Her bytter vi på å sove litt lengre i helga. Lørdag er hans søndag er min. Vi tar heller lunsjen sammen. Når skal en stakkar få sove litt, da, hvis en alltid skal spise frokost sammen?

Skrevet

Vi bytter som regel på å stå opp, så tar heller felles middag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...