Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Ååååå!!!!!!! Vi kjøpte dette svære huset for 1,5 år siden(tilhørte slekta til mannen min). Når bestemoren til mannen er innom, KLAGEr hun HELE tiden. Ikke til meg, men til ALLE ANDRE. Det gjelder hvordan huset ser ut(reint/møkkete/rotete) etc og uteområdet. Alltid. jeg er veldig nøye og utrolig renslig, men noe er av høyere prioritet enn annet, eks gulvvask og det å ha det rydding, pluss rent på kjøkken, bad, og rene klær. Dvs vindusvask f.eks, samt hagearbeid er ikke min sterke side.. Hver gang hun kommer, er d noe som er galt, enten er d rotete på kjøkkenbenken(da hun sa d, var vi nettopp kommet hjem fra barsel og d var riktignok kopphåndklær, albuskjell og kokeutstyr framme, men d var jo til bruk! Og med en nyfødt i huset og et helvetes ammeslit... Sukk). Eller så er d altfor mange ting på trappa... Blomster som skulle hatt vann osv osv sov.. Det siste jeg hørte hun hadde klga på var at d ene blomsterbedet "ikke så ut". Og d er ikke gjort noe med det, det er overfylt av ugress og blomster, men vi skal ikke ha d bedet, og derfor driter jeg i d! D har jeg også sagt til henne(bedet ligger helt i utkanten av tomta)! Nei, jeg burde ta "ungen"på fanget, og sette meg og luke i bedet, sa hun.. Hallo???! Han er 10mnd og "overalt.. Jeg orker nesten ikke ha henne her, for ingenting er godt nok. Enda jeg rydder som en gal på småting når jeg vet ho kommer, er d alltid noe som er dårlig arbeid... Og hvorfor plukker jeg ikke rpis og bringebær og lager saft og syltetøy???? Åååååååååååååååååååååå... Måtte bare lette mitt slitne hjerte... sukk
Tiddelidu Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Åh, skjønner deg godt. Man har godt av en utblåsning i blant! Det var litt annerledes før når de satte all sin ære i flott hus, og hadde tid til det! De gikk jo bare hjemme og tutlet år etter år. Aldri i verden om syltetøyet putret ovnen og blomsterbedene var strøkne når de hadde babyer i hus. De har nok glemt hvor mye jobb det er med disse små. Er vel et halvt århundre siden og vel så det. Jeg hadde blitt kjempeprovosert selv!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Send henne til meg! Jeg bor med to menn og en baby, og det er ingen av de som gjør annet enn å rote! Mannen min jobber om natten, sover om dagen og tar så vesla et par timer før hun legger seg. Så hvis jeg er heldig så kan jeg få laget middag... Og luking kan jeg bare glemme! For å være ærlig, her ser det faktisk helt horribelt ut! Veldig glad gulver og støvtørk blir tatt av bestemor!!! Ellers hadde vi grodd igjen her;) Hehe... Så dersom du ønsker å gi henne et hjerteinfarkt og samtidig beundre din ryddighet, send henne til meg;)
Tiddelidu Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Du kan godt sende henne hit også! Da ser hun nok hvor fint du har det allikevel!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Åh takk for forståelsen..! Syns også d er utrolig frekt av henne!! Gå rundt å snoke og blande seg oppi alt, hvorpå hun sier;"jeg har ikke noe med det, men". Jeg har inntrykk av at hun tror jeg ikke gjør noe liksom. Hun spør andre i fam, som har vært på besøk, hva jeg gjorde idag etc.. !!!! D er liksom bare samboeren min som gjør noe, i og med at han er på jobb 100 prosent og måker snø om vinteren og klipper plenen, skifter dekk osv.. Jeg gjør jo ingenting jeg.. Men jeg har ikke mye tid til å sette ræva mi ned over lengre tid... HI
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Haha, takk begge to, d var snilt, hehe ;)HI
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Embla er forrestenn også 10, kanskje jeg vet hvem du er? *skule på* Hmmm, et lite mysterie!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 nei, du vet nok ikke d.. Skriver sjelden noe her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå