Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Ved puppen på ammeputa kan han sove i 2 timer, nytter ikke å legge han bort.våkner bare da. han kan sovne av seg selv i vogna om dagen..men våkner hvert 10.min!!!!! sovne igjen og våkne etter 20 min....osv. han hater bæretøy!!! da hyler han som bare det. det er ved puppen han skal være!!!! natt som dag, hele tiden!!! jeg får ikke gjort noe som helst, verken i hus eller med storebror!!! nå våkna han gitt, huff, 5 minutter var det jeg blir rett og slett veldig lei meg av dette!!! han er 2 måneder.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 nå trilla jeg 2 meter, så sov han...så gikk det nøyaktig 3 minutter..nå griner han...igjen....slik holder han på..hele tiden...triller jeg tur våkner han av en dump, og setter igang igjen.... kjenner jeg er dritsliten av hele ungen!!!
lea80 Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Høres litt ut som mini. Han hadde ikke noe godt sovehjerte når han var liten. Sov toppen 2 timer i løpet av hele dagen(og da var det bare små dupper). I tillegg hyyyylte han hver bidige gang han skulle sove, bortsett fra når han skulle legges for natten så søvnangst hadde han ikke. Så det var mye styr for liten vinst(i form av sovetid=litt pusterom). Tilslutt gav jeg opp...måtte bare fortelle meg selv at det var forskjellig søvnbehov at det ikke var meg det var noe feil med osv...og det gikk jo på et vis. Når småen ble over 6 mnd vart alt plutselig mye lettere. Nå er han 10 mnd, kan legge han ut i vogna uten vugging og sover som en stein 2 * 2 timer hver dag - snakk om luksus! Så min lille oppmuntring her er vel - det går seg forhåpentligvis til. Men må innrømme det var en hard tid, 3-4 måltider om natten og i tillegg til alt "styret" rundt leggingen på dagtid. Tenker tilbake på det og synes det er rimelig "galskap" at han ikke sov mer når han var liten baby.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 jeg håper jo også det skal gå seg til, bare han får noen måneder til på seg, men akkurat nå føles alt som et mareritt. 3-4 små puppemåltider om natten her også, har det nok rimelig likt som du hadde det ja. sover han greit om natta nå eller?
lea80 Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Det går seg helt sikkert til! Så det er bare å trekke pusten og stå på. Skal love deg jeg var fortvila mang en gang - men det gikk til slutt! Ja sover greitt - henger vel litt igjen med det siste puppemåltidet endå. Vokner da i fem-seks-tida og da er det pupp og eit par timer søvn i senga vår. Men det skal jeg ikke klage over - sekstida begynner jo å nærme seg morgenkvist. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå