snart familie på 5 Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 hva ønsker man seg på barsel.....? skal besøke ei veninne i dag, vi har 800 kr vi skal handle for...
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Tror det er veldig individuelt, alt ettersom hva de allerede har. Klaer er jo det vanlige da--men da kan det vaere lurt aa faa med en byttelapp i tilfelle de allerede har mye i den stoerrelsen dere kjoeper. Vi, f.eks, har allerede faatt saa mye i str. 3 maaneder (62) at jeg har maattet bytte ca halvparten--og likevel tror jeg vi har for mye. Selv ville jeg heller oensket meg noe i str 56 eller evt en stor stoerrelse som babyen kan bruke senere. Hva med lammeskinn til vogna? Vet du om de har det? Eller noen pedagogiske leker? De fra Manhattan Toy er kjempefine. Barneboeker faller jo ofte i smak. Det er noe ungen kan ha glede av lenge. Selv oensker vi oss veldig en bok med barnerim, regler og sanger, og det kan jo hende andre gjoer det og.
Gjest Ut på tur Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Hadde jeg hatt 800 kr å handle for ville jeg satset på en dyr ting fremfor mange billige. Det er de dyre tingene man som oftest ender opp med å kjøpe selv fordi man får billige ting i gave. Dersom dere er i Oslo området ville jeg gått innom enten Sprell eller riktige leker og sett hva de hadde. Tror jeg hadde satset på en gave som er spennende for barnet seinere enn akkurat nå. Da en av mine beste venninner fikk barn laget jeg en "overlevelsespakke" i den var det litt småting til babyen, til mor og til far. Det var godis,bok, champanje mm men de fikk også en stor gave ved siden av (jeg hadde sydd en vogn dress) Jeg ønsker meg egentlig ikke klær til babyen vår for jeg er ikke så opptatt av klærne. Håper vi får mer leker enn klær i gave.
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Den nye babybjørn vippestolen er super!! Koster ca 700,- tror jeg... Men kanskje de har det fra før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå