Gå til innhold

Åhhneeeeiiii....jeg angrer på navnet vi har valgt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke sagt det til mannen min enda....hva skal jeg gjøre?? Hun er jo registrert på det navnet nå, har sendt inn papir og styr...hun er ikke døpt enda....huff og huff....jeg var usikker til å begynne med, men trodde virkelig at jeg skulle bli sikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dåpen har jo strengt tatt ikke noe med navnet å gjøre. Ingen av mine er døpt, men begge har navn...

Hvis dere er enig om å endre det er det jo bare å sende inn et navne-endringsskjema. Jo før jo heller.

Skrevet

Huff da :-(

Du kan omregistrere det da.

For å være ærlig er ikke Karoline av mine favorittnavn heller, men det kan jo være det passer til jenta di, om ikke for du søke om nye papirer og endring... ;)

Kan jeg spørre hva det "nye" navnet er?:-)

Skrevet

Ja, det var det da, hehe...har igrunnen ikke noe nytt navn...eller jeg har Iben som favoritt og det var det hun skulle hete lenge, men så plutselig bestemte mannen min seg for at han ikke likte det lenger :-( så da ble det karoline siden vi ikke klarte å bli enige.....jeg må ta meg en lang prat med ham...han har ikke likt noen av mine forslag...huff....

Skrevet

Syntes for så vidt at Iben "passer bedre" sammen med Hennie enn det Karoline gjør.

Snakk med mannen din du.

Skrevet

Enig med Isaac og Leah's mamma, Hennie og Iben var nydelig sammen:)

Og Iben er kjempefint;)

Skrevet

Da er det vel bare å bytte da, mens barnet enda er så lite =)

Skrevet

Men kan jeg bare spørre: Er det virkelig så viktig å finne et du mener er bra, hvis dere allerede har greid å finne et seom dere er enige om?

Skrevet

Bytt navnet:)

Skrevet

du burde faktisk bytte navnet om du angrer! jeg og typen var ikke helt enig med navnet på min sønn,så det var egentlig typen som bestemte navnet hans! Jeg har ikke mulighet til å bytte nå siden sønnen min er 4 år...men siden ditt barn er så lite så kan du fremdeles gjøre det! Angrer du nå så angrer du senere også!! trust me...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...