Gå til innhold

oppgitt over all drittkasting her inne, skjerpings jenter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innleggene som skrives her er fra a-å... noen er koselige, triste og ubehagelige...noen får oss sjokkerte..andre får oss til å smile...

Men, hva i alle dager er vitsen med å skrive så utrolig mye dritt og så signere med anonym... har man en sterk mening så hold den for dere selv eller ta i det minste å signer med ditt nick...

Det virker som om det er en del uerfarne jenter her -som bare må skrive sårendes ting... man kan alle ha sterke meninger men det er vel ikke så jævlig nødvendig å sette alt ned på papiret for å få den jenta det gjelder til å føle seg enda mere trist... Nok en gang, skal man ikke prøve å støtte hverandre - det er jo ikke rart det er krig i verden når ikke vi på bim engang kan oppføre oss her inne...! Nå sitter det nok en del som tenker hun derre kan bare klappe igjen, men sorry - tenk igjen... styr hormonene litt og tenk igjennom 3 ganger ekstra før du skriver dritt - neste gang er det deg som sitter og er fortvilet og søker råd her inne, men blir møtt med kritikk...! Ja, man må kunne vente og tåle kritikk -men for all del, bruk nicknavnet ditt da...ikke gjem deg bak anonymknappen - feige folk er det verste jeg vet...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT ENIG !

Skrevet

Kunne ikke vert mer enig!! Folk klager på alt fra folks rettskriving til små bagateller. Syns folk bør tenke seg litt om før en svarer.

Skrevet

flott skrevet, helt enig.

Skrevet

helt enig...fatter ikke vitsen...trist at d må være slik...

Skrevet

er så enig i deg HI...!!

skulle minst tro at det var bare fjortiser her inne som bare skriver dritt om andre, og attpå til er de fleste anonyme....! feige er de!

Skrevet

Jeg kommer inn hit om noen dager...men måtte skrive meg enig på denne!

Skrevet

Så bra at noen skrev noe om dette. Støtter deg fult ut!

Skrevet

Kjempebra!

Har dere merket at ingen anonyme har kommentert tråden?

Skrevet

Regner med at dere som har skrevet under i denne tråden hittil enten er jentemammaer, eller ønsker dere jente selv. Hege i den andre tråden må nesten regne med pepper etter å skrive et såpasss umodent og i manges øyne usmakelig innlegg som hun gjorde: Fakta er at dama gråter over sitt ufødte barn hun har i magen fordi hun ikke kommer til å kunne pynte ham i jenteklær! Det er jo litt drøyt spør du meg - og jeg skal være tøff nok til å ikke være anonym selv om jeg da ikke støtter denne Hege.

Skrevet

skriver under det peekaboo skrev :-) fullstendig UANONYM!

Skrevet

helt enig "sol og varme". jeg sniker meg inn her fra 3 trimester. bra skrevet:D

Skrevet

Slenger meg på her, jeg. Måtte glise litt når du skriver - styr hormonene deres. Er jo flust av de her inne. :-)

Hva med bare rett og slett boikotte anonyme innlegg og svar? Ser man et anonymt innlegg - hopp over det - får man et anonymt gulp ignorer det. Uansett er man jo anonym her - ingen har jo fult navn som nick. Mener det var på en eller annen side at anonym-knappen ble fjernet. Det var veldig bra!

Skrevet

for det første,så synes jeg faktisk ikke det har vært såå mye drittsnakk her inne i forhold til andre sider,MEN når det er sagt,så er jeg hjertens enig med deg! nada respekt for de som skriver dritt og er anonyme jeg! de gidder jeg knapt lese! skal du slenge drit,så hvertfall stå for det du skriver!!

Skrevet

Synes det stort sett har vært god tone her inne jeg, men ser at det har vært en tråd der det har tatt helt av ja. Enig med HI, en bør si meningene sine på en saklig måte og da er det vel ikke noe problem å signere med nick heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...