Gjest Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 hva syns dere om siden jeg har laget da?? www.lillesolstraalen.piczo.com for mye dill-dall???
2 Hærligheter! Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Jeg synes hjemmesiden var kjempefin :0) jeg,selv,er ikke fan av glitterskrift da,men synes siden din var kjempefin!! :0) Og nydelig unge!:0)
mam <3 Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Kjempefin. Nydelige fotografbilder, de var liksom så "rene". Hehe. om du skjønner hva jeg mener?
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Du, den html-koden for at det ikke går ann og kopiere bilder.. Kunne jeg fått den med deg? Eller fått vite hvor jeg finner'n?
smakk Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Syntes den var veldig fin jeg =o) Digger ikke glitterskrift selv, men det er smak og behag. Syntes siden din har et 'rent' og pent inntrykk.
fruktfat Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Siden du ber oss være ærlige, så... Pent barn og pene foreldre, det er jo alltid et pluss! Forskjellig bakgrunn på alle sidene er litt strevsomt, velg deg ut ett par som du bruker konsekvent heller. Glitterskrift er også anstrengende å se på. Den mørke framsida snakker heller ikke samme språk som de lyse og babyaktige bakgrunnene du bruker ellers. Sidene dine er ryddige og fine ellers, det blir bare litt vel mye synsinntrykk når ting blinker, beveger seg og glitrer - i tillegg til at ting ser ulikt ut fra side til side. Det tar oppmerksomheten vekk fra babyen din! Et lite tips: Lag deg et stilark hvor du bestemmer deg for: - Ca tre farger som skal gå igjen på skrift. -Tre bokstavtyper hvorav en bare skal brukes til overskrifter. Slyngete skrift til overskrift, slik du har gjort, er veldig bra. Bruk heller en enkel og lesevennlig bokstavtype til selve teksten. Bruk alltid samme bokstavtype på lenkene, slik at vi skjønner med en gang at - aha - her er det noe jeg skal trykke på! - To-tre bakgrunner, og når det skal være bilder på sidene dine så bør bakgrunnen være litt behersket. Men så er jo spørsmålet hvor mye arbeid du vil ha med dette og da ;-) Lykke til, uansett.
Gjest -<<- Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 Vel, ungen var jo fin. Den er glitrende, blinkende rosa, liksom - men hver sin smak.
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 enig med fruktfat jeg... Men nydelig unge da...masse fine bilder
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 Veldig enig med fruktfat! Mange gode og konstruktive ideer fra henne. Glitterskrift er for meg totalt ulesbart, men det er muligens øynene mine.....Det jeg la aller mest merke til, var fantastisk fine fotografbilder! Flotte! Og det var i tillegg ei veldig ren og fin side - uten bakgrunn som gjør ting urolig. Animasjoner som hopper opp og ned blir også stressende synes jeg, men det er muligens smak og behag. Fin jente dere har! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå