Gå til innhold

hvor mange timer sover dere om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5-6 her....sløve meg som alltid er for sein i seng. Ungene sover til ca 7, så hadde jeg klart å somle meg i seng kl 23 så hadde jeg vært mye mer uthvilt...!! :(

Er ikke lett å være mamma og super-b-menneske... hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor lite... Samme som deg, 5-6 timer. Burde egentlig hatt nærmere 8, men når ungene endelig er i seng, er det så deilig å få være litt alene, nye stillheten.

Dermed er jeg aldri i seng før over kl 24...

Og minsta starter dagen i 6-6.30-tiden... :-(

Skrevet

Samme her, 5-6 timer. Når barna har lagt seg, må jeg alltid jobbe. Har alltid ting liggende som må være ferdig til dagen etter. Det er slitsomt, er oppe kl 6 hver dag, men har innsett at livet bare er sånn i perioder, og det er bare å bite tenna sammen.

Skrevet

Sover ca 7-8 timer. Gj. snitt fra kl 24 - 8 :)

Skrevet

Varierer veldig her.

Gutten min er 6 uker, så sover sjelden maks 3 timer om gangen.

"Ammetåke" til de grader altså :-D

Skrevet

Vanlige hverdager ca 8 timer.. Men nå i ferien ha det blitt mere.. I natt sov jeg 12.. :o) Junior var i seng 20.30, og kl22.30 var jeg stup trøtt med en begynnende hodepine. Og junior jo han sov til 10.30 idag... :o)

Skrevet

Sover som regel fra 3-6/7 med avbrudd fra minsten jevnt og trutt hvert 3 minutt :o)

Hender minsten virkelig får det til og kvelder frem til 10 om dagen og da gjør selvfølgelig jeg det også.

Skrevet

8-12.. eller, natt og natt da.. Jeg sover ellers på døgnet også.

Noen ganger blir det glatt 16 timer. (sover mye pga sykdom da).

Skrevet

Jeg legger meg sånn 22-23 og står opp 0615 halvparten av dagene og sover kanskje til 0730 de andre.

Skrevet

jeg sover mellom 5-8 timer i strekk om natten. veslemor er stort sett flink og sover gjennom hele natten. :) det finnes selvfølgelig unntak da, men det er sjelden. :) godt jeg fikk en flink baby denne gangen. førstemann var våken nesten heeeeele natten da han var baby.

Skrevet

Vanligvis 7-10 timer. Men nå sover jeg 2-3 timer. Pga liten baby, men aller mest pga mann som ikke sover og som uroer meg. JAAAAA jeg er sliten!!!!!! :-(

Skrevet

alt far 4- 10 timer.. kommer veldig ann på når jeg kommer i seng.. men snuppa sover som regel til 8-9 ..

Skrevet

alt for lite. sover mellom 4-6 timer. Snuppa våkner mye om natta. Gleder meg til å sove over 3 timer i strekk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...