quicksilver Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 har bestemt meg for og fikse på magen,utrolig stygg etter 4 barn,noen her inne som har gjort det? hor gammelt var brnet og hadde du hjelp hjemme? jeg har tenkt å f¨å det gjort til høsten,da er lillegutt 1 år, er det fortidlig?
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 ikke gjort det, men står på ønskelista mi, samt laser for strekkmerker hhehe... men se her: http://www.bukplastikk.com/ mye nyttig info
Hælledussen&guttaboyzzz! Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Jeg gjorde det når tvillingene var 7 mnd, det var i mars. Du må ha hjelp i 2 uker etterpå. Jeg gjorde det på colusseum i oslo.
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Tydelig forskjell på norge og sverige ;O) - Eller magene kanskje ?? - BEsteveninnen min bor i Sverige å hun gjorde det når eldste var 2.5 og yngste bare 3 - 4 mndr. Veninnen min måtte ha hjelp i 2 mndr dvs - de sa IKKE løfte noe 2 uker og så kan du løfte litt , men baby på 4 mndr eller handleposer var for mye å løfte ifølge kirurgen hennes de første 2 mndr. Hun løftet først datteren sin efter 7 uker !! Kjempe bra resultat ,- men veninnen min sier hun aldrig ville gjort det igjen for det var veldig ømt og vondt leeennnggge ! - Men NO pain No gain )
quicksilver Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2007 tok du full,el liten? fetsugde du også?jeg skal ta liten og fettsuge. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå