Ny bebis i magen! Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Han er 3 1/2 mnd. Er det normalt? Han får kun morsmelk. Men siste par dagene har han gulpa opp alt han har fått virker det ut som. Må jo være fullt ned i den lille magen der nå? Noe jeg kan gjøre for å hjelpe han?
Mammasin Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Så lenge han får mm, trenger du ikke være bekymret. Det kan ta to uker før det kommer no..her tok det tom 17 dager på det lengste. Men så lenge han ikke har ubehag trenger du ikke gjøre noe. Det kommer når det kommer. Tips allikevel er massasje, bøying av ben og febermåler i rompa. Jeg kokte opp ca 10 svisker(15 min) så silte jeg vannet fra. Ga henne det og samme dag kom det avføring. Dette er ikke så "sterkt som sviskersafta du kjøper i butikken og hs anbefalte det. Ellers anbefaler de maltekstrakt i melka, men det hadde ingen effekt på min. Vi har hatt en periode på tre mnd hvor det kom avføring bare hver 14 dag..men nå er det annenhverdag, har begynt med grøt og da må det komme.:-)
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Det skal ikke være så galt å begynne med litt sviskesaft nå, men det er ingen grunn til bekymring. Det er helt normalt.
maiprins Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 hei! lille prinsen min bæsjer ikke mer enn hver 7 - 8 dag han. hjelper til med litt malt ekstrakt og med å løfte beina hans mot magen, altså litt trening ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå