Gå til innhold

bilde av x-samboer til manen min


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi holder på å rydde, og om-møblere litt her...så plutsleig ser jeg at min man (vi har vært sammen i 8 år) hengte et bilde av hans x (de vær samboer i 10 år)!!! Du ser ikke ansiktet hennes på bildet, sånn sort og hvitt bildet med skygger, vanskelig å forklare, men det et bildet av henne...

Ja sa til min mann at jeg tror ikke det er så snill gjort at han henger opp et bilder av henne, så sier han "spiller det noe rolle?" bildet er så vakkert (artistic), og han vil gjerne ha det der!!!

 

Må si, ble skuffet og lei meg. NB: ikke noe bilder av meg i huset!!

 

For den andre, da vi fikk dattera vår, og tenkte på navn, forslo han et navn (og det var det eneste navnet han forslo)-- og det navnet var navnet til dattera til x hans (hun hadd en datter før hun treff min mann)...synes det var litt rart...at av ALLE navn i hele verden fant han kun det navnet...

 

Er det noe må jeg være obs for?? eller er jeg rett og slett urimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du er urimelig, men jeg tror heller ikke han bør piskes riktig med en gang. Si til han hvordan du føler det når han gjør dette og spør om han ville likt å ha bilder av din ex i huset. Og hvis han synes det er så vakkert har dere en jobb foran dere med fotografering, så får han ett av deg heller/og.

Skrevet

vi har et bilde av min manns ex hengende i stuen...hehe..

Høres litt rart ut, men det er veldig kunstnerisk og fine farger i et landskap, går ikke an å se det er henne, bare en "person". Jeg synes det bilde er kjempe fint, så det var jeg som ville ha det der...Men nå har jeg gått lei av bildet, og når vi flytter snart så pakker vi det nok ned.

 

Forstår din mann jeg da...det trenger ikke bety noe fordi det er "HENNE", hadda han villet hatt et bilde av exen sin, så hadde han vel hengt opp ett der hun syntes..

 

Ang navn så kan det jo faktisk være at han syntes hun datteran hadde fnt navn da...og siden dere sikkert ikke (?) har kontakt med exen og datteren i dag, så kunne vel dere brukt navnet også...?

 

Du virker litt urimelig. :)

Skrevet

takk Mammamammamaaa...

godt å høre det... jeg sliter nemlig med veldig lav selv-tillit, så ble deppa da bildet kom opp. Så greit å høre at "problemet" er bare i hodet mitt..

Skrevet

ja men seriøst, hadde han hatt bilde av henne som henne, så hadde han valgt et annet bilde der hun syntes. :)

 

Det er nok bare for at bilde er fint.

Skrevet

Jeg synes ikke du er urimelig!

Jeg tror ikke nødvendigvis at du har noe å frykte heller, men dette er snakk om deres felles hjem og deres barn og da bør han ta hensyn om du føler deg ukomfortabel med dette.

Hva er viktigst liksom, det finnes sikkert mange andre ting han også finner pent og kan henge opp på veggen.

Jeg hadde ikke tolerert å ha kjærestens eks på veggen i mitt hjem.

Skrevet

Snur litt på det. Hadde jeg hørt at x en min hadde bilder av meg oppe på veggene, hadde jeg begynt å lure på han. Det hjalp ikke om bilde var aldri så artistisk. Og her i huset er slike bilder vekk for lengst. Har noen bilder. I fotoalbum, sammen med guttungen vår. Synes du fortjener at manen din tar det ned. Skjønner han ikke det, så finn et "artistisk" bilde av en av dine x er (den sprekeste:) og heng opp det.

Det med navnet, ville jeg ikke tenkt sånn på.

Skrevet

ok, da skal jeg ta det opp med han. Har vært i dårlig humør siden igår pga det, ...

skal vente til han spør hvorfor er jeg i dårlig humør.... håper at han ikke sier at jeg er barnslig

Skrevet

Skjønner veldig godt at du ble skuffet over dette, tror det hadde klikka for meg om min samboer sa noe sånn... til nød greit å ha det innerst i skuffen, men ikke på veggen. Hadde vært helt uaktuelt i mitt hus hvertfall. :)

Skrevet

samboern min hadde et bilde av seg og x en på veggen hjemme hos seg da vi ble sammen. Mange av kompisene hans kommenterte det etter at vi ble sammen, og de syntes han burde ta det ned. Dette var et bilde tatt på fotballtur forstod jeg,hvor de hadde t-sjorter med favorittfotballaget på, forsto det sånn at han så ikke henne på bildet, bare t-sjorta. Jeg ble selvfølgelig litt snurt selv om jeg ikke sa noe. Han ødela bildet da vi flyttet sammen.

 

Han hadde ikke fått hengt det opp i vårt felles hjem for å si det sånn.

Skrevet

Sier han du er barnslig, så si "greit nok". Tror forresten ikke det er vondt ment, bare ubetenksomt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...