Mamma til verdens beste barn Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Aaaargh kunne han bare sovet 1 time lenger liksom... snart 0800 og jeg har vært oppe i snart 3 timer... Noen gode råd for å få en på 16 mnd til å sove lenger? Føler jo ikke at vi kan la han stå der å skrike heller akkurat... 15 min til så skal jeg vekke pappaen og be om vaktskifte, trøtt og nesten sur jeg nå og det skal man ikke være når solen skinner og jeg skal kjøpe Mulberry veske etterpå...
somm@r Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Du kan trøste deg med at du fikk en time mer enn meg. Minsten ville ikke sove mer etter 4.00 og jeg har vær våken siden. Nå har han lagt seg til og skal sove i vogna. Er jeg heldig, får jeg sove litt før de andre våkner. Soooov godt!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Huff ja ,det er altfor tidlig;=/ Vi har hatt det sånn en lang periode vi også nå.. mini er 9,5 mnd. Her viste det seg å være pga tenner.. nå når 2 stk titter fram sover han plutselig lenger igjen.. den ene timen fra 5-6 har MYE å si....Håper det retter seg snart for dere. har det pågått lenge?
somm@r Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Noen gode råd har jeg desverre ikke, men kan si at det går i bølger. Det går nok over skal du se.
TurangaLeela Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Har samme problemet her, tror det er for lyst om morgenen..
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 er enig med det ja!Hadde en periode for en stund siden der hun våkna halv 5-5 hver morning i to uker,og nå er det på an igjen!halv 5 i går,5 i dag..Det er natt da!!Har prøvd å forklare det,men det hjelper lite ja:-(Da er det bånn gass her ja!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2007 Han har alltid vært morgenfugl, og nå sover han heldigvis hele natten stabilt (jepp, ikke før nå faktisk... frem til han ble 15 mnd hadde han sovet kanskje 10-12 netter igjennom totalt...) men han har hatt en lang (2 uker..) periode hvor han har sovet til 0630-0700, så 0500 er helt gruuuuuusomt!! Har heldigvis fått meg nesten 2 timer søvn nå da, og nå skal han legge seg igjen!! Frokost i fred:) Men han har rullgardin og gardinene for så det er mørkt på rommet, og han får hjørnetennene oppe, det er de siste på en stund heldigvis:) Har gått jevnt med tenner siden 6 måneders alder:)
Eve Dallas Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Har hatt det problemet ja... Har du prøvd med en flaske varm melk og litt kos? det er merkelig hva det kan gjøre. Men uansett er 05.00 for tidlig. jeg forsikret meg om at alt var bra, melk kos, bleie,har du vondt noe sted osv. Deretter la jeg meg igjen og trakk dynen godt over hodet og lå en stund til. Det går helt fint synes jeg når barnet er blitt så stor. Men for å undersreke, jeg gjorde IKKE det når hun var baby. Da var det bare å begynne dagen!!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 2-åringen begynte også å fortelle at det var morgen kl 05 i dag.... Men heldigvis fikk vi overtalt henne om at det var natt, og vi sov videre alle mann, til rundt 0830. Deilig!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 Det går nok over etter hvert... Gutten vår har alltid stått opp før 5 uansett når han har lagt seg, men da han var 2 år og 8 mnd. snudde det plutselig og han sover minst en time lenger. (Men vi har begynt å kutte ned på dagsoving).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå