Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ordinær UL for en uke siden og det var stor stas:) Har i ettertid gransket bildene veldig nøye og vist dem frem til alle som orker å se. (stolt hønemor her ja) På et av bildene kommer profilen til barnet veldig godt frem og det første som slo meg da jeg så det var at her var det noe kjent. Så liksom trekk fra både samboer og meg, men er det bare jeg som er skrullete eller er det virkelig mulig å se kjente trekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, kan ikke se noen her iallefall=)

Skrevet

Ikke? Kanskje morsinstinktet mitt har tatt overhånd... :)

Skrevet

vi så heller ikke noe trekk av meg og sambo på ordinær ul..

men på 3d så kan man kanskje se det.......:)

Skrevet

He he he, kan ikke annet en å le av meg selv. Har vanligvis bena godt plantet på jorda, men disse UL bildene, som forøvrig ikke er 3d, har visst gjort at jeg mister bakkekontakten... Det er jo bare en profil, men hake, nese, munn, panne og øyegrop er veldig tydelig og jeg synes at profilen er kjent altså. Kjempespennende blir det i hvertfall å se den lille om noen måneder!!!

Skrevet

Jeg tror man kan se det, og kjenne ting igjen.

JM sa babyen hadde store lepper og rett nese.

Jeg har store lepper, og mannen min har rett nese.

Hadde UL i uke 21.

Skrevet

Kan være sterkt utslag av morsinstinkt, men når sant skal sies, så jeg en umiddelbar likhet med vår sønns far når han var ett døgn gammel - da skal de jo visstnok være temmelig "krøllete" enda. Men sønnen vår har vokst opp til å bli en nesten tro kopi av faren sin og farsslekta generelt.

Trekkene blir jo bestemt allerede fra unnfangelsen, så hvorfor kan man ikke kjenne igjen karakteristiske trekk allerede på UL (dersom man har fått veldig gode bilder)?!

Skrevet

Tror det er mulig jeg

Svigermor mener at dette er UL av sønnen hennes....

så her har bestemorinstinktene tatt overhånd;-)

Skrevet

min gynekolog som tok ultralyde n sa tydelig, denne her blir prikk lik far!!! så nå gjennstår det å se, for storebror er også prikk lik far... hehe.. sterke gener ;-)

Skrevet

Hehe, jeg kunne ikke se slikt. ;) Men skulle gjerne ønske det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...