SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Vannet gikk 01.38 etter at jeg hadde faatt sovet ca 10 minutter... Saa har det kommet litt vann med jevne mellomrom. Naa har jeg noen skikkelige tak/maserier eller hva det naa er hvert 2 minutt, men de varer bare 10-20 sekunder hver gang. Bagen er klar. For en spennende natt dette skal bli! Andre der ute med vannavgang/rier?
OnlyMe Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Så spennende:D Lykke til, forhåpentligvis har du snart gullet ditt!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2007 Takk for det jenter. Godt at det er andre oppe paa denne tida av doegnet. Skulle kanskje lagt meg litt selv, men det er ikke lett gitt. Har rier naa, men de er litt ustabile, saa det er vel litt tidlig aa dra paa sykehuset.
OnlyMe Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Er alltid noen som er våken her inne vet du;) Er det som er så kjekt med å ha bim...Nei, kan tenke meg du ikke får sove særlig mye i natt nei;) Håper du snart får masse vondt snart, så du kan dra inn å få gullet ditt;)
lemontree Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Så spennende, du er vel skikkelig i gang nå! Lykke til, ønsker deg noen strålende barselsdager! Vi kommer etter!!! (termin på onsdag, skal gjøre hva jeg kan for å kopiere deg...!) Klem!
~Simelisa & Marina~ Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Heia SusyQ... Å så herlig at d nå er din tur, nå er du sikkert på sykehuset, håper alt går din vei. Storklem fra
MathildeC Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Lykke til vennen!! Snart har du babyen din i armene dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå