Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Våkna av at magasyra sto i munn på meg. Ikke mye sjanse for å sovne med det første. Har tatt en gaviscon, men synes ikke de hjelper noe lenger. Nå er jeg lei!!!!!!
Møsling Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Drikk et stort glass melk, og ligg med to gode puter under hodet. Da får du hevet halsen og brystkassen litt. Det har hjulpet for meg ihvertfall.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Har i grunn gjort de to tingene Tror det er ekstra ille i natt fordi vi har vært i bursdag og jeg har spist kaker og drukket for mye brus. Men frister ikke å legge seg igjen før det "synker" litt her! Kanskje be ungen pent om å flytte litt på seg, he he!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Vaniljesaus hjalp meg i begynnelsen, prøv mandler hvis du har det skal visst hjelpe.....
*dragonfly* Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har et godt tips til deg. Dra på apoteket og kjøp Gaviscon(flytende). Den legger lokk på magesyra, noe som er nødvendig da lukkemekanismen til oss gravide slutter å virke optimalt. Jeg var så plaga at det gikk over i bronkiene, og det kjentes ut som om jeg hadde lungebettennelse og fikk feber. Nå er alt bra, jeg sover godt om natta og har ingenting å klage over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå