Gå til innhold

Siklerotte du har PM :-p


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!

 

ALDRI vært så glad=D=D=D=D

Skrevet

Seff ikke, du har jo fått PM av _selveste_ M o n a j e n t e n :-o ;)

Skrevet

Jeg vet.. Men som jeg fryktet var MOnis sin innboks full og jeg fikk ikke sendt tilbake et koselig svar... Vel, det kommer når du minst venter det=P

Skrevet

NÅERDETPLASSNÅERDETPLASSNÅERDETPLASS!!!!!!!

 

*hopper opp og ned i vill ekstase*

Skrevet

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!

 

Du har svar igjen:-D

Skrevet

SVARUSSVARUS TIL SIKLUSROTTUS

Skrevet

Du oooog=P MEn neste gang svarer jeg kanskje uten å si ifra=p Da må du finner ut at jeg har svart av deg selv=P=P

Skrevet

Oiii.....det vet jeg ikke om jeg tør.......:-s

 

Men da gidder ihvertfall ikke jeg å si i fra om at jeg skal lese nå, og så svare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...