Gjest Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!! ALDRI vært så glad=D=D=D=D
Monajenten Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Seff ikke, du har jo fått PM av _selveste_ M o n a j e n t e n :-o
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Jeg vet.. Men som jeg fryktet var MOnis sin innboks full og jeg fikk ikke sendt tilbake et koselig svar... Vel, det kommer når du minst venter det=P
Monajenten Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2007 NÅERDETPLASSNÅERDETPLASSNÅERDETPLASS!!!!!!! *hopper opp og ned i vill ekstase*
Monajenten Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2007 Yeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!! Du har svar igjen:-D
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 Du oooog=P MEn neste gang svarer jeg kanskje uten å si ifra=p Da må du finner ut at jeg har svart av deg selv=P=P
Monajenten Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. juli 2007 Oiii.....det vet jeg ikke om jeg tør.......:-s Men da gidder ihvertfall ikke jeg å si i fra om at jeg skal lese nå, og så svare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå