dama Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 nå sitter det folk rundt om i verden og leser boka!!!! og jeg må vente til i morgen!!!!! sprekker snart!! og i morgen skal vi liksom ha den kjempekoselige familieturen, sammen med en veldig god vennefamilie.... og jeg får ikke lest på hele dagen.. heldigvis skal mannen golfe først.. så da får jeg tid itil å lese et par kapitler før jeg må resignere og vende min oppmerksomhet mot min familie.... sukk hjertesukk
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Hvem dør, hvem dør hvem dør?!?!? (syns ikke jeg har hørt annet siste uka:p) Men er veldig spent asså
dama Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 veit ikke om jeg klare å sove nå.... og så er jeg rødvinssmådrita i tillegg.... MÅ stå på utsiden når bokhandleren åpner kl 9 i morgen!!! for mannen min gadd ikke å gi den i gave til meg likevel... herregud! hvordan skal dette gå... hva i all verden skal jeg leve for etter dette!!!!!!!?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Hehe, sitter på nattvakt jeg nå og venter på at min bror skal komme og levere boka!!!!!!!!!!! Snakk om ei som har jobba hardt for å få tatt unna mye av sjekklista frem til nå
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Tja, den åpner jo (visstnok) for muligheter for fortsettelse selv om hun har sagt det er siste boken... Kan liksom ikke si så mye mer uten å ødelegge for deg så jeg holder munn jeg;)
dama Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2007 din heldiggris!!! og nåde deg om du avslører den minste lille detalj!
dama Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 pass deg nå!!! er i ferd med å utvikle et love/hate forhold til deg nå.....
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 My lips are sealed! Kjenner til gleden med å lese en god bok:) (og hvor dritt det er når noen avslører slutten...) Enjoy!
dama Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2007 åååååååå jeg gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå