Gå til innhold

TRENGER RÅD TIL VALG AV VOGN NR.2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kriterier:

*den skal veie minst mulig

*den skal ha full liggestilling

*den skal være liten og lettvindt å slå sammen

*den skal ha gode hjul? (hmmm...) og være god å trille

FINNES DENNE VOGNA? Blir snart gal av å lete... har fått anbefalt både easy carena og IKKE anbefalt den! Jeg vil gjerne ha noe som er såpass solid som en sportsvogn, men en litt mindre en. Ja, den skal forresten brukes på kjøpesenter, sove i og sånne enkle ting:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maclaren Techno XT. Styr unna Carena, det er bare noe dritt!

Skrevet

Vi kjøpte Carena-vogn, husker ikke hva den heter mer enn Carena, men den funker i alle fall helt greit. Ikke kosta den skjorta, og den fungerer både som sovevogn - gullet sover ute i den hver eneste dag, året rundt, og som sittevogn - senest i dag har vi vært på shopping med den og gullet sitter så fint, atte.

Jeg synes den er lett, den er himla enkel å slå sammen, men det er likevel deilig å bare trille den rett inn i bilen.....

Det eneste er at gubben, som langer ut og går fort, synes det er for kort fram til hjulakslingen bak - han sparker oppi...... Jeg merker ikke no' særlig til dette. Vogna kosta oss ca 1500 - 1600 kroner, og skal få holde til vi er ferdig med vognperioden.

Skrevet

Jeg er 1.70 høy og sparket også borti vogna når jeg gikk... Og så sluttet hjulene å rulle, osv.

Skrevet

Teutonia s3 eller mistral

Skrevet

Eller kanskje de er litt for store ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...