Gå til innhold

Hvordan får man til TM bak nicket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå liker jeg emblamamma nicket jeg. Kunne egentlig tenkt meg det selv men NOEN hadde det når jeg registrerte meg her... *skule på*

Skrevet

Embla er jo et fint navn vettu ;o) Jasså, du ville ha nicket mitt??? Kanskje jeg skal holde på det alikevel da :o)))

Dette da...eller blir det for langt og teit?

Prinsessen med stor + liten ert ™

Skrevet

Har du gifta deg med kronprinsen eller???? :-p

Skrevet

Emblammama m/spire :o))) is like way more naturlig... Det blir litt mer sånn, ehm... Ikke så tillagd...

Prinsessen med stor+liten ert, blir så ekstremt fjortis synes jeg=P

Keep the old!

Skrevet

Enig med siklerotta... (litt av et nick iallefall:p men med ei sånn venninne som hun har så er det vel ikke rart:p)

Liker veldig godt ditt nåværende nick, og det er liksom deg det!

Prinsesser og erter forbinner jeg med hun som snoker rundt på krangle innimellom..

Skrevet

Krompen vil jeg IKKE ha, han liker jeg ikke.....

men jeg føler at jeg begynner å få prinsessenykker så hva ellers skulle passe? ;o) I wish......

Skrevet

Får vel holde meg til emblamamma litt lenger da ;o)

Skrevet

Jeg er liksom bare en siklerotte... End of discussion....

Hva slags venninne har jeg(????????) =O

Skrevet

Hmz....?

Nå er jeg bare helt forvirret??????

Hvem er det?=P

Skrevet

Hmmm, hun bytter jo nick her inne vesentlig mye oftere enn jeg bytter både sokker og truser... (uten at det sier noe om MEG:p)

Mami20 og Emiliaumulius...

Skrevet

Hahahaha.... Da skjønte jeg litt mer=P JEg skjønte jo ikke en drit før det.....=P

Nå tror jeg egentlig at jeg og Hæggis er veeeeldig forskjellig, men=P=P

Skrevet

Festlige begge to;)

Og jeg har en gang i tiden startet fanklubb for henne på BiM, kanskje du (siden du ikke får PMer) kunne trengt en også?

Skrevet

Hehehehe... Jeg tror vi begge er smågærne=P Den tyven!

Jeg tror jammen jeg kunne trengt en fanklubb... Ikke det at jeg ikke har 10000 av dem allerede da......................................................................................................................

Skrevet

Jabbajabbajabba...

Hehe...

Har forøvrig tenkt å lure henne med på fest i løpet av høsten, kanskje du også vil være med?

Skrevet

Jeg lurer på sist jeg takket nei til en fest....?=P

MEN, spørs litt på HVOR det er ass=P jeg er litt finere på deg enn Hege kanskje=P

Skrevet

Haha... Spør Hege om BIFF du;) *glise* Og si firma er oppe og går igjen, Biffen har tatt hintet!

Jeg er sånn derre (ikke si det til noen) Drammenser, og festen finner selvfølgelig sted i harryhovedstaden. Men det finnes ingenting harry med våre fester;)

Skrevet

Meg i Drammen??????? Wææææ, kan da ikke vise meg der?? Nå ble jeg med ett litt skeptisk.....=P

Jeg tror jeg skal høre med Hege hva som ligger skjult bak disse småhintene... Biff? Hehehe... Må høre, må høre;-D

Skrevet

DRAMMEN! Tha place to bee and bee seen! (kanskje ikke, men...)

Disser du byen min?Hæhæhæhæhæ?

Bedre med en time i Drammen enn en dram i timen! (for i Drammen serverer vi raskere så du rekker minst 10!)

Skrevet

Hahahaha...

Kan vi ikke ta festen her 'a?

Jeg disser byen din SÅ til de grader ja=P

Skrevet

Tør du det da?

En haug med dibbere fra drammen og omegn+mine gale venner? Hihi...

(det er nemlig en årlig "begivenhet" med sommerfest hos meg;)

Men jeg farter gjerne til "storbyen" for litt kvinnelig galskap. Lover å komme uten biff:p

Skrevet

Jeg spiser ikke biff og sånt ass....=P For mye av det gode.............

Tør? Jeg tør alt... JEg er tøff.... MEn jeg vet ikke hva nabolaget vil tenke om meg når hele drammen inntar huset mitt med grilldraktene..........

MEn sommerfest er ypperlig her...

Spørsmålet er vel heller;

TØR du?

Skrevet

Jeg er svinbarsk jeg;)

Og det er grilldresskompaniet også;)

Dersom du er på trynebok så ligger jeg i vennelisten til H to the E to the blablabla...

Lett lokaliserbar. Send meg en melding så sender jeg invitt vettu;) The more the merrier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...