arcticlight Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Er det noen som vet om man kan få lån og stipend hos lånekassen når man har overgangsstøtte om alenemor. Og omvendt, kan jeg miste overgangstøtten hvis jeg får lån/stipend?? Takker!
Gjest -<<- Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Ja, du får lån og stipend - men mindre av lånet enn vanlig omgjøres til stipend. Nei, du mister ikke OS. Ja, du kan regne ut dette med lånekalkulatoren på lanekassen.no
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Regna det faktisk ut i stad! Slik blir det for en aleneforsørger med full OS: 2007–2008 Forutsetning: Annen utdanning i NORGE, fulltid, bestått, støtteperioden varer i 10 måneder, født i 1986, borteboer, ugift, 1 barn, kr 123600 i trygde- eller pensjonsytelser i 2007, kr 123600 i trygde- eller pensjonsytelser i 2008 . Etter kontroll av eksamensdata og inntekt og formue: Stipend: kr 16 560 Lån: kr 79 540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå