Gå til innhold

Ja, fikk ny bilstol i dag!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 6 mnd, har vokst ut av bilstolen sin. Vi fikk en stol av en nabo i dag!! Snille naboen vår..

 

Nå sitter hun som en dronning i stolen sin! Ser frem mot oss og er så fornøyd! Så enkelt å se bak til henne og rekke henne leker osv. Nei, nå er jeg glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer...?

Skrevet

Takk! Er bare så glad. Den hun satt feil vei i var så trang på slutten. :)

Skrevet

He he he, stor jente du har da til å være 6 mndr;-) Ca 1 meter høy og 20 kg, sånn ca? ;-p

Skrevet

nå er vi visst igang med denne diskusjonen igjen !!

kan vi ikke bare la den ligge nå???

 

flott du har funnet et sete som passer for dere og babyen deres !

Skrevet

Tog du 'an Menga? ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...