engutt-06 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jenta vår er 6 mnd, har vokst ut av bilstolen sin. Vi fikk en stol av en nabo i dag!! Snille naboen vår.. Nå sitter hun som en dronning i stolen sin! Ser frem mot oss og er så fornøyd! Så enkelt å se bak til henne og rekke henne leker osv. Nei, nå er jeg glad!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Bra du er glad! Men har du lest dette: http://www.tryggtrafikk.no/Norsk/Trafikksikkerhet/Barn_i_bil/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=926
engutt-06 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 Takk! Er bare så glad. Den hun satt feil vei i var så trang på slutten.
*dum&deiLig*™ Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 He he he, stor jente du har da til å være 6 mndr;-) Ca 1 meter høy og 20 kg, sånn ca? ;-p
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 nå er vi visst igang med denne diskusjonen igjen !! kan vi ikke bare la den ligge nå??? flott du har funnet et sete som passer for dere og babyen deres !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå