Gå til innhold

Hva mener dere om dette:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kommer jeg fra butikken og setter meg i bilen da sambo ber meg se hva som er i bilen ved siden av. Jeg snur meg og ser ei lita jente på kanskje 3 mnd ligge helt alene i bilen i bilstolen sin (som faktisk var satt feil vei...). Sambo forteller at han med vantro hadde sett dama drasse med seg den andre ungen som knapt var gammel nok til å gå, men hadde bare satt vinduet på gløtt og smekka igjenn døra og gått fra lillebanet. Jeg fikk lyst til å vente til dama kom fra butikken å skjelle henne ut, men sambo kjørte vekk derfra. Ungen hadde ikke bare ligget 2 min der heller. Hva i alle dager, gjør dere også sånn eller?! Blir sinna jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hva er problemet med det? Hmm..

Neida, gjør såklart ikke sånn

Skrevet

Ring politiet, så får kjerringa tilsnakk fra noen hun kanskje ar på alvor. Politet rykker ut på sånne saker fremfor det meste annet.

Skrevet

Har faktisk ALDRI med hånda på hjertet gått fra barna i bilen noen gang (ikke på en bensin stasjon en gang)

Og kommer ALDRI til og gjøre det heller! Off, Kjenner jeg blir sint! stakar liten:O

Skrevet

Kremt! Med fare for torden og hagl må jeg innrømme å latt barnet mitt sitte igjen i bilen. De gangene har han sovet, og jeg har styrtet inn på butikken for å røske med meg noen få varer. Tar meg maks 1-2 min. Hvis jeg skulle ha blitt på butikken en stund, så har jeg enten vekket han for å ta han med inn elr ventet til et tidspunkt på dagen hvor han ikke sover.

Skrevet

Stakkars liten! Tenk om hun hadde våkna.

Hadde jeg aldri hatt hjerte til. Hender seg at jeg springer inn i gangen hjemme med det jeg har kjøpt hvis lillegutt sover i bilen og enda da har jeg dørene i bilen åpen og greier.

Skjønner meg ikke på sånne folk.

Skrevet

Men det er jo greia og, ungen var jo lys våken! Hun lå og sprella med beina å peiva med armene på baby vis og virka jo veldig bli og fornøyd. Men likevel, det byr meg sterkt imot å gå fra en baby på den måten. Huff syns så syns i lillejenta, får ikke det bildet der ut av hodet

Skrevet

Det er i en sånn situasjon jeg så absolutt har tatt med babyen! Åsså så liten da!

Skrevet

Som tonjepia83 sier, er det snakk om 2min er jo det en ting, men hun var borte ganske lenge. Var heller ikke kommet tilbake da vi kjørte derifra. Nei huffameg, må slutte å henge meg opp i det der nå. Syns bare det var så trist

Skrevet

Jeg har gjort det når lillemor er våken jeg:-) men BARE for å gå inn på coopen å kjøpe noe å drikke, og bilen står da parkert sånn at jeg ser den fra vinduet i butikken, og jeg kan se lillemor... OG så bor vi i ei lita bygd med få innbyggere og der alle kjenner alle. Hadde aldri kommet til å gjort det på større og fremmede plasser i frykt for at bilen kan bli stjålet med lillemor i...

Bilen driter jeg i, men ingen får stjele mine barn!!!

Skrevet

Vi kom over to barn på rundt 3 og 1 år her om dagen som satt alene i en bil i et parkeringshus.Jeg ventet ved bilen til mora kom,tror hun skjønte hva jeg syns om det hun gjorde.

Hva om noe skulle skjedd??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...