Miss Dynamite Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 hei igjen du... Idag skjedde det verste, men også litt rart... Fikk da "mensen"helt plutseli.. uten no forvarsel.. D var ikke mye, og d var veeeldi mørkt! blæ... såh.. nå vet jeg ikke mer gitt... ville bare si ifra som jeg sa jeg skulle vettu.. klem
OnlyMe Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Nei??? er du sikker? Huff, var jo IKKE det som skulle skje:( Men nå husker ikke jeg hva det heter, men er jo noen som blør litt når egget fester seg eller noe :s Så du burde jo kanskje ta en test så du er sikker!! Sender deg en kjempe klem!
Miss Dynamite Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 hei igjen frøken... Hmm det har ikke vært mye, og har jo 0 smerter såh.. har nå uvi og nyrebekkenbetennelse i tillegg...Fikk det rett etter jeg og typen hadde oss hehe.. som jeg (trodde jeg ble gravid tiden) d begynte 6juli.. fikk no for det, og d forsvant... nå kom det tilbake gitt.... Takker.. og tar imot klemmen trenger det såh..
OnlyMe Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Huff, har det sikkert ikke godt du nå nei:( Håper det går fort over... Er det heeeeelt sikkert at det ikke er noe nå da? Sender deg en trøste klem og håper det går over snart!!...
Miss Dynamite Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2007 er jo ikke HELT sikker..Er noen symptomer enda..Så jeg har ikke vært HELT gal.. d som kan være skremmende,er at d kan jo ha vært noe der, og "mensen"kom..siden den var så mørk osv... Men jeg aner ikke...Ikke no smerter enda men... D første jeg gjør om morgenen er jo å se om du har svart for tiden..Hmm.. har ikke så mange rundt meg som man kan prate med slik... Takk:)
OnlyMe Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Ta en test da!!! :s Skjønner ikke at du klarer å vente lengre... Er jo så dumt om det er noe, og så går du rundt å bekymrer deg! Er jo mange her inne som har opplevd å blø, men at det har gått bra:) Krysser i hvertfall alt for deg:) Er som oftest på om kvelden jeg;) hihi, men det har du vel merket... Sitter her spent å venter på om du kommer i dag! Håper sånn at det går bra, og at du kan begynne å glede deg første kontroll;) Klem klem
Miss Dynamite Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2007 hei igjen du hmm en liten stund siden jeg var her gitt.. Hmm.. Vel "mensen"er borte nå da.. så kanskje det bare var mensen ... Dt varte et par dager.. Hadde sex igår, og på papiret,på do etter sex, var det lyyyserødt blod.... who knows liksom!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå