Gå til innhold

Gikk dere fort ned i vekt??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. La på meg bare 8 kg da, og gikk ned 14 innen de første 2 uke hadde gått! Jippi! Har litt ekstra å gå på da, ikke feit, men litt for mye...

Skrevet

Sakte de første 5 mnd. Amma da, etter det har det gått rimelig fort unna! Var 90 kg høygravid, er nå 59 kg :-) 65 kg før gravid!

Skrevet

ja i begynnelsen bare, men har enda 6 kg igjen før startvekt før graviditeten.. la på meg 22 kg!

Skrevet

La på meg 14 kg, 10 var av da jeg kom hjem fra sykehuset. Overaskende mange kg synes jeg.-) Nå har jeg ikke veid meg (fødte 2.juli), stresser ikke med det.

Skrevet

la bare på meg 1 kg gjennom hele graviditeten, men var mye dårlig.

Og når lillegutten kom, gikk det 4 dager så hadde jeg gått ned 10 kg.

Litt kjedelig egentlig, siden jeg er litt for tynn til vanlig.

Skrevet

Forsvant fort heldigvis. La på meg 17 kg i løpet av svangerskapet. 5 dager etter fødselen var eg berre 3 kg frå startvekta. Gjekk ned nokre ekstra kg når mannen min dro på sjøen og eg vart heime aleine med snuppeluppen..

Skrevet

Nå, 4 måneder etter fødselen er jeg nede på startvekten. La på med nesten 20 kg under graviditetn (gikk 2 uker over, skylder på det :)) og 11 av de var borte en uke etter fødselen. Synes det var en periode det gikk litt trått, men nå som jeg har ammet en stund så renner de av, kjempedeilig :) Håper å gå ned et par kg til.

 

Skrevet

 

La på meg 15kg (70-85)

Gått ned 13kg. 8kg de første 10dagene.

 

Hadde et par ekstra fra før, så venter tålmodig på å bli kvitt det.. Får begynne og sykle/trene når jeg får muligheten.. Dørstokkmila..

Skrevet

La på meg 22 kg da jeg gikk gravid, 17 av disse forsvant første uka. Og 1 kg til de neste 2 ukene, men de restrerende 4 kg jeg har til å nå vekta jeg hadde før jeg ble gravid (63kg) er bom fast.....så nå veier jeg 67 kg...kunne godt tenkt meg å veidt 60!!!!!

Jeg ammer enda, så får håpe at det går vekk når jeg slutter med amminga. Har begynt å trene også, men det tar jo sin tid........

Skrevet

La på meg 14 kilo. 12 av de var vekke etter fødsel, men nå har jeg gått opp igjen selv om jeg ammer. Er 3,5 kilo tyngre enn før jeg ble gravid så kanskje jeg skal begynne å gå tur nå....

Skrevet

jeg gjekk ned bare få kilo etter fødslen...tror ikke det var mer en 4 kg:-(...

det tok meg 5 år før jeg kom meg ned igjen på start vekten!!

da vog jeg kansje et par kilo mindre...men nå er jeg innstilt på å komme meg ned 5 kg mindre en jeg var på startvekten...la på meg mye sist gang...25!!

 

men nå har jeg ca lagt på meg 18 kg:-(...men skal trene!!

 

Skrevet

Gikk opp 13kg i svangerskapet. De første 10 gikk av i løpet av 2mnd. De siste 3 har sitti som limt på meg :/ Men med steinhard jobbing de siste 3-4 ukene har jeg mista 4 kg - og nå er jeg -1kg i forhold til startvekt som gravid. Bare synd jeg fortsatt er 20kg overvektig, hehehe :)

Skrevet

jeg mangler enda noen kilo før jeg er tilbake der jeg var dessverre. vanskelig å få de bot... Fullammer enda..... Gikk bra ned de første ukene, så litt opp og nå står vekta BOM:

Skrevet

La på meg 28 (!) kg og gikk ned 20 kg de første 4 ukene. Nå har jeg 8 igjen og de kommer jeg nok til å måtte "slite" litt mer med for å få vekk..

Men mini er jo bare 7 uker da, så jeg prøver å ikke stresse så fælt ennå med denne vekta ;)

Skrevet

La på meg 20 kg. Nå er det bare 3 kg igjen før jeg er tilbake der jeg startet. Håper at det skal forsvinne flere enn de 3 også=) Jeg fullammer, og det er 3 mnd siden gutten min ble født.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

La på meg 4 kg, snulle veide 4250 gr, så det gikk jo skikkelig fort!:P Gikk vel ned 13 kg på 2 uker.

 

Men før folk blir misunnelige så kan jeg jo nevne at jeg sleit med kvalme helt til 3. trimester, og hadde null matlyst i 1 år, og lagrene mine var ødelagde, så jeg hadde ikke næringsrik melk til snulla!:-/

Skrevet

La på meg MYE, omlag 40 kg. Har 10 kg igjen å ta av så er jeg fornøyd. Så har brukt nesten 1 år på 30 kg, og det syns jeg er ganske bra :)

Skrevet

Ja. La på meg 13 kg, og håpte jeg kunne beholde 3-5 av dem. Men nå er jeg minus 2 kg på startvekta, og snuppa er 3,5 mnd.

Skrevet

gikk opp nesten 8kg, 6 var borte tre dager etter fødsel (veide meg før jeg dro fra sykehuset). Regner med at alt var vekk innen første uken, veide meg på nytt etter to uker, da var jeg 1 kg lettere enn da jeg ble gravid. Men jeg hadde en som ville die døgnet rundt, fikk omtrent ikke spist selv første to ukene. Etter det flyttet mamma inn til oss for at jeg skulle få spist:-)

Skrevet

Jeg gikk opp ca.10kg i sv.skapet.. rett etter fødselen hadde jeg tatt av så og si alt, følte jeg helst hadde "innover-mage". Nå 4mnd etter har jeg tatt av ytterligere 3kg pga ammingen. Prøver å spise godt og legge på meg litt, men er ikke enkelt. Aldri opplevd å være så slank som jeg er nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...