MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Kan jeg flytte inn hit på 2 tri:) mistet i uke 11 i mars, så dette er noe jeg har ventet leeeenge på.... Føler meg ikke helt trygg enda, men litt tryggere på at ting skal gå bra, og at jeg skal få gleden av å bli 2barnsmor i februar:)
Engelen*My Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Gratulerer så masse:) Vet hva du snakker om..... Har selv mistet to ganger. En i nov i fjor og en i feb! Er ca 19 uker på vei nå og venter ei jente i des! Kos deg videre i svangerskapet! Du har jo kommet over de magiske 12 ukene nå
Happy H Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 jippi!!!!!!!!!!der va du jo!!! velkommen inn her. eg har passert 14 som eg mistet i sist,så begynner så smått å glede meg litt til å bli mamma igjen!=)
line_n & sara Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 velkommen skal du være! og gratulerer med vell overstått første-trimester!
MC81 Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Gratulerer så mye, det går sikkert bedre denne gangen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå