Molait Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Gjelder vel mest for de litt større babyne dette her. Har vært en del snakk om skjeer i dib-barselgruppa vår. Tenkte jeg skulle sjekke om Ama78 og jeg er helt gale og har skjemani eller om dere også er gale;) Tell da med sølvskje og nestlereklameskjeer og det man måtte ha. Skal telle selv etterpå..hehe
-MtG- Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 13. Oj, jeg får vel kaste én. Kan ikke ha 13 skjeer:)
Lille søtnos Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 10. Synes det er topp å få litt påfyll når vi kjøper grøtpakker med skje nå, så antallet stiger
Molait Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 eh... 33!! 36 om jeg tar med sølvskjea etter far, bror og meg. Ja kjekt med påfyll.. Nå er en del av de skjeene små da. Så de brukes ikke lenger. Også har glassene blitt større og da er det kjekt med lange skjeer fant jeg ut:) Ikke kast, kjøp en grøtpakke til:) Ja ama? Hvor mange? alt i alt?
2 søte Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 iallefall 11, + 6 vanlige tskjeer som hun og bruker...
minas'81&lillegull;) Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 38 plastskjeer!!!! Blir jo flere for hver grøtpakke vi kjøper... Har kjøpt 16 skjeer, resten er nestle-skjeer som følger med grøtpakken.
Molait Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 oj. Lillegull må spise mye grøt for har da ikke vært gratis skje _så_ lenge og er nå en del porsjoner i pakka:)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Har de begynt med gratis skje i pakka igjen? Hadde jo det for noen måneder siden. Vi har 4 nestleskjeer og 6 kjøpte i plastikk. og to sølvskjeer vi fikk til han da han kom seg ut i verden.
selfangerkjerringa Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 Minimais er såpass liten enda at vi bruker avent-skjeer, syns nestlé-skjeene blir for store og klumpete, liker dem ikke. Eldstejenta får dem og bruker dem som leker i badekaret Minimais har 10 avent-skjeer hjemme, ei i stelleveska, to hos mormor, og så har hun ei sølvskje hun fikk i dåpsgave, men den er i hvert fall for stor til å bruke enda! Er ikke umulig jeg kommer til å kjøpe noen fler avent-skjeer, er så greit å ha ekstra overalt og med 2-3 måltider pr dag så er det faktisk ikke alltid det er noen reine i skuffen.
Babyfacepsycho Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Har 8 stk her og så har mormor kjøpt 12 nye til henne, som vi venter på at vi skal få hentet. Og så hørte jeg noen rykter om at morfar hadde kjøpt sett med 2 skjeer og 2 gaffler eller noe sånt. =) Synes også det er greit med mange. 8 er allt for lite her hvertfall. =) Men grøt med skje? Hvor får dere kjøpt det? Det har ikke jeg sett. *vil også ha* hihi =)
Mammasin Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 har 5..Ingen gratisskjeer..hvilke pakker får man det i??
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 dytter jeg vil også vite i hvilke pakker man får skjeer:))
Lumsk Skrevet 21. juli 2007 #14 Skrevet 21. juli 2007 Gutten (10 mnd) fikk tre skjeer i sølv til dåpen, men de har ikke vært i bruk ennå. Har dere seriøst egne skjeer til barna? Her får rosinen mat med t-sjeene våre. Har ikke falt meg inn å kjøpe egne skjeer til ham. Hvor det egentlig? Er det bare jeg som er merkelig?
Molait Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 21. juli 2007 nestle sine grøtpakker. Noen av dem. iaf på 8mnd. Egene skjeer fordi de gjerne tygger på dem og kantene er skarpe. Og fordi de har bedre form. Etterhvert fordi de er lenger. (oppi middagsglass.) Noen liker de med varmeskiftefarge (jeg kjenner nå etter uansett. Egne etterhvert fordi de er lettere for barnet å holde-få i munn-spise av. (tykkere håndtak/vridd håndtak/butt oppi/myk kant rundt..mye forskjellig) Og til slutt egne for mange av dem er såå søte da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå