Gå til innhold

Hvor mange forlovere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange forlovere pleier det å være? Har alltid trodd det var en til brud og en til brudgom? Hvor mange har dere hatt/ skal dere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og sambo skal ha en hver......synes det holder med det :)

trodde det var mest vanlig også med 1 forlover hver.....

Skrevet

Holder med en hver her også!

Skrevet

Rent formelt sett, så har man ikke mer enn en forlover. Det er kun en person som signerer forlovererklæringen, og det er jo dette som er forloverens faktiske og viktigste oppgave. Uten signatur fra forlover, så får man jo ikke prøvingsattest, og dermed får man ikke gifte seg.... Forloveren er faktsik ikke engang pålagt å være tilstede under vielsen, forloveren har gjort sin plikt når forlovererklæringen er signert.

 

Sånn rent formelt sett, altså. :-)

 

Og jeg synes det holder med en forlover. :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...