Niem og Patrick Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Vi var eeendelig på ultralyd i går, syns dagene gikk såå seint framover.. Men tilslutt satt vi der og såg det lille knøttet på skjermen Kjønnet holdt vi hemmelig. Men det viktigste var at alt var okei, og det såg ut som om den hadde det bra. Lå der med hendene i ansiktet og sparket med beina. Såg ut som den vinket til oss, da vi så den vridde håndleddet frem og tilbake.. Smeltet helt jeg! Så NÅ kan jeg endelig glede meg skikkelig, for nå vet jeg at den lille har det bra Feiret i dag med å kjøpe bilstol, Acta Graco med base
Niem og Patrick Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. juli 2007 Fikk forresten ny termin, 22 Desember
twoboys & a girl Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Gratulere så mye. Var å på ul i går, men vi ville vite kjønnet. Skal kjøpe ett plagg i morgen eller mandag bare for å feire:o)
Niem og Patrick Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 Takktakk, og gratulerer selv Har klart å holde meg for handling, og knøttet har kun ett klesplagg. En fotballdrakt selfølgelig Å når sant skal sies så her i huset er det mammaen som liker fotball mens pappaen er allergisk mot all sport
twoboys & a girl Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Har en god del etter elste på snart 5. Men noe nytt blir det da. Sist handlet jeg det første klesplagget mnd før. Begynne litt tidligere nå. Fotball ja, har ei venninne som prøver å lure meg med på vålerenga kamp på mandag.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Åh så koselig. Ting blir ekstra hyggelig når en vet at barnet har det perfekt der nede i magen!!! Er så fantastisk å se de sprelle og holde på, husker jeg bare lå og lo jeg når jeg så gutten vår. jeg går og gnåler om en UL til.. vil så gjerne se lille turbo tassen vår igjen.
Niem og Patrick Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2007 Ja nå er alt mye mer virkelig og jeg føler meg mye tryggere Jeg lo så tårene trillet når jeg så den lille ligge der inne..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå