Prinsesse 22.07.07 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Føler meg så klar nå,gleder meg helt vilt til å hilse på lille jenta mi. Blir så skuffet hver morgen jeg våkner og ingenting har skjedd. Har masse sterke kynnere og mye vondt/menssmerter. Men det kommer liksom ikke videre. Blir sliten av å gå slik og vente og av å så mye vondt. Gleder meg til ting er ordentlig i gang samtidig som jeg også gruer meg.. Huttetu...hormoner,nerver,føleser alt svinger om dagen. Flere som sliter om dagen?
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Jeg sliter litt med andre følelser. Har ikke termin før i oktober, så jeg har ikke begynt å bekymre meg så mye for selve fødselen og det. Jeg gleder meg også fryktelig til å se på, holde og kose på lillejenta. Men.....jeg gruer meg litt også....tenker mye på at det er siste sommeren som jeg bare kan ta hensyn til meg seg. Om snaue 2 mnd kommer hun og det er slutt på å sove så lenge man vil om morgenene, slutt på ditt og slutt på datt. Livet skal aldri noengang bli det samme. Graviditeten er veldig ønsket og planlagt, vi gleder oss veldig altså, men likevel er det litt skremmende også. Et lite sug i magen og "hva har vi gjort-følelsen". Noen andre som har det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå