OktoberJente07&JanuarGutt10 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Da er vi endelig i 3.trimester og det er en god følelse at ukene går
Osemor Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Velkomen så mye=) så gøy at du har kommet så langt=) lykke til videre=)=)=)
prøvekluten+3små Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 hei på do:o) kom inn en dag før meg du da:o)
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Velkommen til deg:) Og masse lykke til videre:))
Bolla Pinnsvin Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Velkommen!Morro å nærme seg målstreken ja!Kos deg de siste ukene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå