2 søte Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 og gir du mm/mme ? jeg har 2 flasker og jeg gir kun mme.
Storebror & Lillesøster Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 16 stk,har tatt litt av jeg da...
Storebror & Lillesøster Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Hadde vist glemt en som jeg har stående hos mamma 17 da...noen høyere...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Har vel en 10-12 flasker, gir kun mme. Praktisk med mange flasker synes jeg, så slipper jeg å vaske og koke hele tiden. Tar det en gang pr dag. Og ordner klart kokt vann for en hel dag for å ha i kjøleskapet
*Sjokomelk* Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 jeg har 6 store og en liten ....lille gutt drikker kun av dr browns flaskene så det får holde me de ...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Huff.. jeg ahr kjøpt altfor mange.. Vi har 10 stor og 8 små dr. brown flasker.. (når jeg tenker på prisen tilsammen blir jeg nesten dårlig=/ haha).. Men jeg kjøpte så mange små først, tenkte jo ikke på at gutten etterhvert kom til å drikke mer enn de små rommer.. *ikke veldig smart* Han har fått mme omtrent siden fødselen..
Alba44 Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 8 dr. browns. Vasker og koker ca 1 gang om dagen.
Molait Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 ehe...ikke sikker. iaf 16 stk. også har jeg vel en 4 tutekopper. Og en sånn drikkeflaske. og nei flere tutekopper. og... HAN BLE AMMET! Noen høyere her eller? hehehe. Skal sies at jeg etter å ha handlet en del fant igjen storebroren sine. Og at gutten bruker dem mye nå (11 mnd) 4 måltid om dagen hvor man legger igjen halve måltidet i flaska..glad jeg har mange jeg. Også er det så mange stilige da...han liker veldig godt nubby sine. Også nan. De med sånn ring i bånn. Velling i de hver kveld:)
2 søte Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2007 hmmm hadde ikke mange flaskene jeg da hun bruker tutekopper, også, de har jeg litt flere av, ogsåp drikker hun bare mme 1-2 ganger dagen og da. flere med mange flasker?? er litt nyskjerrige, litt artigt å se hvor mange flasker som ca er normalt å ha
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 8 Free Born flasker og 6 Avnet, så 14 tilsammen da
Babyfacepsycho Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 12 store og 2 små. Drikker mme 3 ganger om dagen og bruker 1 til vann.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 4 stk og her går det kunn i pupp
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #14 Skrevet 21. juli 2007 6-7 flasker...Avent+2 nam Hun har fått flaske siden hun var 2 mnd...men hadde mer flasker før når hun drakk mer mme:-)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 21. juli 2007 #15 Skrevet 21. juli 2007 4 store, 2 små. Får mest mm og litt mme.
Hiv o'hoi Skrevet 21. juli 2007 #16 Skrevet 21. juli 2007 jeg har minst 35, uten å tulle. Min mor gikk amokk på flaskekjøp.
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #18 Skrevet 21. juli 2007 sikkert 18-20 stk. Gir mm. Men fryser ned i flasker!
¤ my precious ¤ Skrevet 21. juli 2007 #19 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har 8 stk. Trodde det var mange, men ser ut til at det er sånn midt på tre :-) Han vil bare ha 4 av dem da...
Koala *g07* Skrevet 21. juli 2007 #20 Skrevet 21. juli 2007 jeg har 2 små og 6 store, og jeg gir kun mme
Simselimsen Skrevet 21. juli 2007 #21 Skrevet 21. juli 2007 Tror vi har ca. 18 Dr. Brown flasker, men det var den eneste flaska jenta mi ville ta, og hun drakk utrolig ofte en stund + at lillebror kommer ut snart......
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 21. juli 2007 #22 Skrevet 21. juli 2007 Samme som HI...2 flasker og gir kun mme. Fått 3 flasker av Mamman til J&J, så de venter jeg med til spira, for snulla skal jo lære seg å drikke av kopp/glass snart!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #23 Skrevet 21. juli 2007 ca 10 avent flasker, og 3 mam.. mam (erdet de de heter..?+) er no dritt.. liker avent, fordi der kan jeg koble på brystpumpa rett på flasken.. o.l liker å ha en del flasker, fordi da, som andre skrev, trenger man ikke vaske hele tiden..
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 21. juli 2007 #24 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har 3 små og 1 stor chicco flasker... må kjøpe fler over helgen.. Best med mange igrunn..
Helene <3 Sarah Skrevet 21. juli 2007 #25 Skrevet 21. juli 2007 Har 5 nuk flasker, 2 avent, 1 mam vent og 2 "vanlige" flasker (+ en hos mormor og en hos farmor) = 12 flasker Gir bare mme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå