Gå til innhold

kor mange flasker har du til ditt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og gir du mm/mme ? jeg har 2 flasker og jeg gir kun mme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 stk,har tatt litt av jeg da...

Skrevet

Hadde vist glemt en som jeg har stående hos mamma 17 da...noen høyere...

Skrevet

Har vel en 10-12 flasker, gir kun mme. Praktisk med mange flasker synes jeg, så slipper jeg å vaske og koke hele tiden. Tar det en gang pr dag. Og ordner klart kokt vann for en hel dag for å ha i kjøleskapet

Skrevet

jeg har 6 store og en liten ....lille gutt drikker kun av dr browns flaskene så det får holde me de ...

Skrevet

Huff.. jeg ahr kjøpt altfor mange.. Vi har 10 stor og 8 små dr. brown flasker.. (når jeg tenker på prisen tilsammen blir jeg nesten dårlig=/ haha)..

Men jeg kjøpte så mange små først, tenkte jo ikke på at gutten etterhvert kom til å drikke mer enn de små rommer.. *ikke veldig smart*

Han har fått mme omtrent siden fødselen..

Skrevet

8 dr. browns.

Vasker og koker ca 1 gang om dagen.

Skrevet

ehe...ikke sikker. iaf 16 stk. også har jeg vel en 4 tutekopper. Og en sånn drikkeflaske. og nei flere tutekopper. og... HAN BLE AMMET!

Noen høyere her eller? hehehe. Skal sies at jeg etter å ha handlet en del fant igjen storebroren sine. Og at gutten bruker dem mye nå (11 mnd) 4 måltid om dagen hvor man legger igjen halve måltidet i flaska..glad jeg har mange jeg. Også er det så mange stilige da...han liker veldig godt nubby sine. Også nan. De med sånn ring i bånn. Velling i de hver kveld:)

Skrevet

samme her :o)

Skrevet

hmmm hadde ikke mange flaskene jeg da :P hun bruker tutekopper, også, de har jeg litt flere av, ogsåp drikker hun bare mme 1-2 ganger dagen og da.

flere med mange flasker?? er litt nyskjerrige, litt artigt å se hvor mange flasker som ca er normalt å ha :P

Skrevet

8 Free Born flasker og 6 Avnet, så 14 tilsammen da ;)

Skrevet

12 store og 2 små.

Drikker mme 3 ganger om dagen og bruker 1 til vann.

Skrevet

4 stk og her går det kunn i pupp

Skrevet

6-7 flasker...Avent+2 nam

Hun har fått flaske siden hun var 2 mnd...men hadde mer flasker før når hun drakk mer mme:-)

Skrevet

4 store, 2 små. Får mest mm og litt mme.

Skrevet

jeg har minst 35, uten å tulle. Min mor gikk amokk på flaskekjøp.

Skrevet

Har 4 flasker. Få mme to ganger dagen.

Skrevet

sikkert 18-20 stk. Gir mm. Men fryser ned i flasker!

Skrevet

Jeg har 8 stk. Trodde det var mange, men ser ut til at det er sånn midt på tre :-)

Han vil bare ha 4 av dem da...

Skrevet

jeg har 2 små og 6 store, og jeg gir kun mme

Skrevet

Tror vi har ca. 18 Dr. Brown flasker, men det var den eneste flaska jenta mi ville ta, og hun drakk utrolig ofte en stund + at lillebror kommer ut snart......

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Samme som HI...2 flasker og gir kun mme.

Fått 3 flasker av Mamman til J&J, så de venter jeg med til spira, for snulla skal jo lære seg å drikke av kopp/glass snart!

Skrevet

ca 10 avent flasker, og 3 mam.. mam (erdet de de heter..?+) er no dritt.. liker avent, fordi der kan jeg koble på brystpumpa rett på flasken.. o.l liker å ha en del flasker, fordi da, som andre skrev, trenger man ikke vaske hele tiden..

Skrevet

Jeg har 3 små og 1 stor chicco flasker... må kjøpe fler over helgen.. Best med mange igrunn..

Skrevet

Har 5 nuk flasker, 2 avent, 1 mam vent og 2 "vanlige" flasker (+ en hos mormor og en hos farmor) = 12 flasker

Gir bare mme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...