Gå til innhold

Noen som har satt inn kjellervindu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt oss hus som vi får på søndag!! Jippi! Skal sette inn 2 vindu i kjelleren, slik at det kan brukes litt mer. De som er der fra før er så små. Kommer en kamerat av en kamerat som skal skjære hull på betongen. Fikk beskjed om å dekke til skikkelig pga at det blir mye vannsøl. Hvordan skal jeg få dekket skikkelig til inne da? Er panel på veggene, så ikke så veldig praktisk å få det dekket med vann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han skal skjære hull fra utsida (som jeg egentlig regner med han skal), ville jeg ha flyttet det meste som stod i nærheten, for det kommer noe helt vanvittig mye betongstøv av det!!! jeg er veldig glad for at det blåste den veien det gjorde da vi holdt på med det, ellers hadde vi dekket hele nabohuset med støv.... Kan ikke huske at det ble noe særlig vannsøl på innsida, (vi kuttet fra utsida), vannet er der for å kjøle ned boret, så det blir endel søl av det...

Skrevet

Grattis med hus forresten!! :o)

Skrevet

Han skal kutte fra utsiden ja. Rommene som det skal settes inn vindu i er helt tomme, så støv og slikt går greit. Tenker mer på vannet, håper det ikke kommer så mye inn da =)

Hvor store vindu har dere i kjelleren da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...