Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Føler det er noen i huset mitt, hvordan søke opp historie, evnt kontakte et medium?
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Nå var jeg sikker på at du skulle spørre noen dype spørsmål om anti-psykotika.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 "Dype" spørsmål om ånder tar psykologer seg av.
Ikkelektuell Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 For et sammentreff, jeg føler også at det er noen i huset ditt! Jeg kan hjelpe. Ta kontakt på tlf 829-L-E-T-T-L-U-R-T
Northernlights Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Hvis det er et gammelt hus, prøv å finne folk som har bodd der før deg, og spør dem om historien til huset. Mannen min fikk vite mye om det gamle huset vi bor i i NC ved å spørre en gammel mann som vaks opp i dette huset, og å sjekke på internet. Viser seg det går langt tilbake til før borgerkrigen,og at huset var stoppested for soldater som trengte vann for seg og hestene. Det har den dypeste brønnen i hele byen, og kildevannet er kjempegodt. "Noe" der i huset også. Og det skal bort.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 For noen utrolige barnslige idioter dere er, borsett fra northernlights... Blir flau på deres vegne!!!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 jeg er ikke en lettlurt person, men en veldig følsom en.. og har følt at "noe" er der, i flere hus. blant annet i et vi skulle kjøpe.. skulle gå ned i kjelleren, fult møblert, og lyst og fint (så ikke no skummel mørke kjeller) men midt i trappa ble lungene mine presset sammen, det ble kaldt, og det prikket i huden.. jeg kunne føle at noen så på meg, og ikke ønsket meg dær, fikk en følelse av KÅM DEG UT; DETTE ER MITT HUS!!!! sa i fra at jeg måtte ut, og mannen min sa meg ikke imot.. når vi kåm ut, fikk jeg puste igjen, og sa til mannen mmn, dette huset kjøper vi ikke!! han var helt enig, for han hadde følt det samme som meg.. og han tror IKKE på ånder..
Butterfly_Flip Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Ikke bry deg om de som tror du er idiot. For det er du ikke... Jeg har selv hatt sterke opplevelser. Spør KIMBY inne på skravle du....
Ikkelektuell Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 ..og bevisst på hva slags forum vi faktisk befinner oss på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå