Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille nekter å sove i sin seng, skal kun sove i min og kun sovne på puppen, han gråter ustanselig om jeg legger han i sin seng, selv om han sover når jeg legger han ned våkner han med en gang og begynner gråte uten stans til jeg til slutt gir opp og henter han til min seng, hver natt siden han ble født har han vært slik, om jeg så lar han ligge fem minutt eller kvarter osv så gråter han jevnt og trutt til jeg tar han opp og da slutter han gråte tvert.. han er 15 dager gammel.. hva skal jeg gjøre?? hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 dager?

Da kan man ikke forvente så mye annet.

Men du kan prøve å ev ha et lammeskinn i senga, så det ikke blir så hardt å ligge der,

Og ev rulle et teppe til en pølse og legge det i en bue rundt oppe ved hodet hans, kan være senga blir for stor,, de er vant til å ha det trangt vett du...:)

Noe som lukter deg og mm kan og hjelpe...

Men når de er så små er det noen som vil bare ha nærhet..

Det går over når de blir eldre, men 15 dager var ikke mye....:)

Skrevet

Ikke for å "skremme" deg, men sånn holdt det på her leeenge:) Til slutt ble jeg vant til det og vi sov godt i samme seng:) Han er jo bitte bitte liten enda:)

Skrevet

Han er bare 15 dager jo:)

La han få kose mamma`n sin,kjenne varme og den deilige lukten av melka di.Om du har han i senga så gjør det ingenting,bare masse kos det vel?

Skrevet

ikke for å skremme.. men det kan være farlig å såve i sengen med han.. kjenner ei som rullet over ungen sin.. han døde..

dette er min store skrekk.. så han lå ikke så mye i sengen med meg.. holdt meg våken da. men la han på tvers i sengen sin, og laget et rede til han. rullet pølser og la rundt hele han, og da såv han godt, så må du passe på at han ikke har det for kaldt, får ikke såve da heller.. den første tiden (men va vinter da) såv lillegutt med strømpebukse og body under pysjen..

Skrevet

ja vet han er liten, men han er min første så jeg aner lite hva som er vanlig, vet bare at dette går ikke mere, jeg sovner ikke ordentlig med han i senga mi, redd for å legge meg på han, må jo være mulig å få han til å sove i egen seng....:(

Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe en ammemadrass fra www.dry.no La han ligge i den i senga di, er mye tryggere med tanke på samsoving, i tillegg føles det tryggere for babyen når han får ligge litt trangt.

Skrevet

det står ikke noen priser der, vet du om de selger ammemadrass i noen butikker å?:)

Skrevet

Jenta mi var sånn i 7 uker. Sov veldig dårlig jeg og, men må man, så må man :-)

Skrevet

Prisene står under bestilling. Porto er inkludert, jeg bestilte madrass og overmadrass der og fikk varene 1.5 døgn etter. Veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...