Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Nå har jeg snart to skolebarn i hus, Elida hadde siste dagen i barnehagen i dag Litt rart å tenke på, egentlig Nå er det ferie på oss frem til skolestart, og det skal nytes =) Ha en fin sommer, alle sammen!
børdi Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Oi spennende,, Grattla med to skolebarn da... kose dere i ferien...
Ett_øyelokk.... Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Det hadde jenta mi også. en epoke i livet hennes er over. Veldig rart å tenke på at jeg faktisk har skolejente. Har fortrengt denne dagen lenge. Men må vel bare innse at hun vokser og blir stor jente hun og. + at jeg hadde min aller siste arbeidsdag på jobben min. Etter 11 år er jeg ferdig med den arbeidsplassen. Ny jobb har jeg til høsten. Deilig følelse..
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Blir nok spennende med ny jobb! =) Lykke til, Kulpenn
børdi Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 går fint her:) Håper på å vinne budrunde på et hus over helga., Da flytter vi østover i nov om vi får det... spennende... stoooooooor klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå