Gå til innhold

Er det bare meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes rosa klær er helt forferdelig, spesielt baby rosa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jeg spørre hvorfor du ikke liker babyrosa ?

synes det er en herlig farge jeg

Skrevet

vet ikke, trur det blir for søtt liksom. Kjøper bare lilla,røde eller blåe klær til tantebarnet mitt. Moren liker heller ikke rosa, så det passer bra. Liker heller ikke blonder.

Liker ting som sort skinnjakke, men hvit pels går greit, støveletter. Joda, har hørt flere enn en gang at jeg er kresen og spes:o)

Skrevet

du er vel ikke kresen selv om du ikke liker rosa :)

det er jo mange andre fine farge som du kjøper i steden :))

lilla er jo en veldig fin farge liker det selv faktisk...

Skrevet

alt med måte sier nå jeg da;o) veldig glad i lyse farger som hvitt og beige jeg..og tror nå det blir fint med litt rosa innimellom alt dette

Skrevet

hehe,jeg har heller aldri hatt spes sans for rosa,men etter fire gutter så skal det faktisk bli litt greit med forandring:) men liker ikke "dall" klær da..

Skrevet

Er nok "dessverre" litt sånn selv også.

Selv om ikke vi har kjøpt noe i denne fargen selv, er det stort sett klær i baby rosa vi får i gaver. Vil jo ikke være utakknemlig heller, men noen ganger går det an å bytte i en annen farge...:-)

Skrevet

Blir det mye rosa, kan det bli kjedelig. Det er jeg enig i. Nå har jeg ei jente på snart 4 og hun eeelsker rosa og alt som er jentete. Og så har jeg ei på 16 som haaater alt som er rosa. Der går alt i sort. Og det er kjedelig det!

Så jeg lar minsten få gå i så mye rosa hun vil. Før man veit ordet av det, så skal hun også være rocke-berte, sånn som storesøster...

Skrevet

elsker rosa..

sa faktisk for en time siden til svigerinna mi,

at eg vil ha rosa som farge på bryllupsdagen min.

hihi.

(rosa og gull)

trur ikke det blir rosa da. men det er fint :)

Skrevet

Er enig med deg:)

Kan fort bli for mye av det "gode".

Liker derimot lyse klær med rosa detaljer, så har kjøpt litt av det til jenta i magen. Men har en venninne som eeeelsker rosa, så regner med det blir en del helrosa kjoler her også;)

Skrevet

Jeg liker rosa på meg selv, men er så lei av at alt babytøy er kjønnsspesifikt i fargene.

Særlig kjipt siden jeg ikke vil vite kjønn - og skal ha to babyer! Valgmulighetene er jo helt ELENDIGE.

I dag ville jeg kjøpe vindtett dress, og måtte kjøpe helt lik til dem i lysegrønn fordi de andre var rosa og blå. Ville egentlig ha to forskjellige, men det var jo ikke mulig å oppdrive.

Jeg orker ikke mer, det finnes jo så mange farger! Greit med et og annet rosa/blått plagg, men det får da søren meg gå an at små jenter går med annet enn blonder og at gutter har plagg som ikke bare har biler og fly og fotballer på... grrrrrrrrrr......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...