Gå til innhold

Hjemmeside-tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne laget ei hjemmeside, men lurer litt på om noen kunne gitt meg litt tips? Bruker blogspot til mye, men trenger litt fler muligheter til det jeg skal lage side på... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dvs trenger altså tips til hvordan lage hjemmeside, ikke hva som skal være på den :P Altså - programmer, baser, plattformer osv.

Skrevet

Piczo er "inn" for tiden, er den ikke det?

(selv om -personlig- synes det blir for mye dill og dall med den, voldsom til tider.... if you know what i mean)

Skrevet

Jeg har brukte dreamweaver i mange år...

enkelt og greit

Skrevet

har hjemmeside på piczo.com i likhet med mange her. veldig fornøyd med det. du får sikkert se på noen hjemmesider her om du spør....

jeg er iallefall veldig fornøyd med piczo.

Skrevet

piczo - neitakk. Ser ut som sånne amatør-hjemmesider fra 90-tallet... hehehe :)

Skrevet

sexless: kostbart? gratis? nedlastbart? har du eksempler?

Skrevet

har du erfaring med den selv eller?

Skrevet

Moonfruit kanskje? Enkelt og greit, ikke jallaopplegg slik som piczo.

Skrevet

link?

Skrevet

pjuh, bra du kom med den linken ja, ville jo ALDRI funnet den på egen hånd hvis jeg bare hadde gidda å skru på hodet... hehehehe :D

Skrevet

Jeg hadde dreamweaver mens jeg gikk på universitet, og hadde jeg en pirat kopi :-/ det kan godt være at den har blitt gratis nå...

Jeg leste litt på google om bluevoda, og hørtes greit ut...fikk okay reviews og sånn... synes at man kan bruke hva som helst, så lenge det blir ikke for mye stasj og farger og glitter ...

(min mann er webutvikler, så vi bruker aldri noe "ferdig" produkter...)

Skrevet

moonfruit virker veldig greit! tok meg 5 mn for å create min sexless.moonfruit.com side (ikke noe innhold da)

Skrevet

hm, får sjekke ut det der litt nærmere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...