Gå til innhold

Gratulerer med snuppa, koseklumpen og jeg =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.5 år og greier =) Store jenta vår =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

dytt igjen

Skrevet

Takker :) Stor jente ja :)

Er så stolte av henne se :)

Skrevet

Det har dere all grunn til også =)

¨Håper vi sees snart da?

Skrevet

Det gjør vi nok :)

Par spm....

ska andre svigerinna di lage hemside te lille klomp eller?

hvor mye e budsjettet på? dere må ha fått av svigers vel? er liksom greit å ikke ha så store utgifter for en dag som denne...... (da kan dere heller spare te sexy undertøy og pisk og håndjern te bryllupsreisen) heheheheh

Skrevet

Nei, jeg tror ikke de bryr seg om noe hjemmeside jeg..

Vi har kommet til ca 47.000 nå.. Tatt i litt her og der da.. Også er det ikke sikkert alle kommer.. Vet ikke hvor mye vi får av svigers..

Skrevet

greit å ta i litt da så en ikke sitter med klump i halsen og flere tusen i baksmell liksom...

Skrevet

Jepp.. Det går nok bra =) Satser på det! Får bare spare og spare =)

Skrevet

he he.. du svarte ikke ang bryllupsreisen...hi hi ser for meg leopard-tanga og...he he....knall orange gj.siktig tyllstoff med grønne blonder.. hi hi

Skrevet

Hahaha ikke sant =)

Skrevet

fikk oppkast-lignende smak i munnen nå... hmmn....... *smatt smatt*.. går nok over :)

Skrevet

Hihi din egen feil =)

Nei, får se når/om det blir no reise gitt =) Spørs om det blir no penger igjen =) Hehe

Skrevet

He he.... sånn som jeg og venninna mi tok.. 390 kr for 2 på colourline.. drar kl 16nerover te..tja.. ane ikke jeg for det var bare par timer i land og vi sov.. og er heme att kl 16 i oslo dagen etter en dro.. :)

Skrevet

Hehe.. Skal vi ta båten så skal det jaggu være suite ja! Hehe.. Nei, vi får se.. Penga som bestemmer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...