Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah, jeg har den og har vært fornøyd. Fikk den da poden var fire mnd, og har brukt den til nå (10.5mnd). Fikk en vanlig babybjørn først, men den var for liten allerede da. Byttet den inn og kjøpte aktiv, og har syns den har vært veldig god. God støtte og ingen ryggvondt. :)

Skrevet

Jepp har en som jeg har brukt i 3 uker:)

Vil du kjøpe en brukt? ;)

Skrevet

Vi kjøpte forrige helg og er knall fornøyd med den. Bærer ganske mye (så mye som jeg kan såpass tidlig) og da er det greit å ha den ekstra støtten i ryggen.

Skrevet

har brukt babybjørn, men anbefaler heller mei tai

Skrevet

Fordi han er 20 mnd;)

Skrevet

Jeg har hatt BB Active, og vil heller anbefale deg til å kjøpe feks Mei Tai. Jeg solgte min BB da snuppa var 7 mnd, da orket ikke skuldrene mine mer enn maks 10 min bæring. Men med Mei Tai'en kan jeg nå bære snuppa på 9,5 mnd lenge uten å merke det på rygg eller skuldre!

Skrevet

Gir mei tai godt nok støtte i ryggen?

Det er litt viktig meg siden jeg plages litt med vondt i ryggen...

Skrevet

Jeg har ikke veldig bra rygg jeg heller (har hatt skiveutglidning for noen år siden), men jeg merker ikke noe på ryggen når jeg bærer. Det er i tilfellet i skuldrene jeg kjenner det. Jeg har lest at enkelte utsalgssteder låner ut bæredingser, så du kan prøve. Eller om du har noen kjente du kan låne av? Noen er veldig fornøyd med BB, men jeg har prøvd begge og angrer ikke et sekund på at jeg solgte BB'n min.

Skrevet

Halv pris+evnt porto om den må sendes:)

Den er mørk blå og som jeg skrev så er den brukt 3 uker på ferie.

Skrevet

ok, tusen takk skal du ha... skal undersøke om jeg får lånt meg en for å prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...