Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 leste nettopp om en dame som kokte sin 3 uker gamle datter i mikroen. FATTER Å BEGRIPER ikke at det er mulig.. skyller på at hun var full.. jeg blir så ufattelig målløs når man gjør sånt.. her er forresten saken.. http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.3008137
Miss Misantrop Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Skulle akkurat til å skrive om det. Det er så helt helt helt for jævelig.. også andre menneske som har gjort dette på et år. Grusomt, er egentlig imot dødsstraff, men i dette tilfelle, når jeg ser for meg brannskadene... er jeg ikke så altfor sikker lenger.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Nei fy faen!!! Stakkar liten baby da, de er jo forsvarsløse i mange, mange år jo:( "Kan ikke huske å ha gjort det..." Hallo... Sånt gjør man bare ikke, selv i dritfylla!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 man kan seriøst ikke gjøre sånt.stakkars STAKKARS baby... grøsser helt her.. tenk ppå de skadene og DET SYNET!!!!!! fy faen..
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Å herregud, tenk på de som finner babyen da... og tenk hvor vondt det måtte ha vært. Samma faen hva de anonyme skriver på krangle om grining av innlegg, men NÅ griner jeg ihvertfall. Fatter ikke at det gåt ann å være så hjertesløs. Man er jo alvorlig syk da. Trenger sårt hjelp! Fy faen... herregud...
eh81 Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 dette var helt grusomt! hjelper ikke å komme og si at man er full da vettu. og klarer man å gjøre noe sånt i fylla, så er man kald nok til å kunne gjøre det ellers også. sånne mennesker bør hvertfall samfunnet skjermes fra!
Miss Misantrop Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Og hvem går vel på fylla med en 3 uker gammel baby og andre barn i huset i første omgang...... Det finnes mange mennesker der ute som er psyke på sinnet men at man kan gjøre noe sånnt mot et annet levende vesen. Tenk på blemmene, sårene i huden, øynene... GROTESKT. Hvordan kan disse menneskene noen sinne få sove igjen.
prøvekluten+3små Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 altså: så full er det ikke mulig å bli uten at det er noe annet riv ruskende galt med hue ditt i tillegg! fylla har definitivt ikke skylda her nei!
mammamammamammamor Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 det går ikke ann å bli så full. dessuten så er det få som går ut når ungen bare er tre mnder, og ungen skal ikke være alene med fulle foreldre, da bør barnevakten sove over.
mamma til 2 små:=) Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 syns ikke det er nødvendig å ta den forferdelige nyheten opp her!!!!!!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 beklager om du ble støtt hormontrolle.... men jeg syns dette var så groteskt og fælt at jeg måtte snakke med noen om det. stakkars lille baby..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå