Gå til innhold

fatter ikke at det er mulig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste nettopp om en dame som kokte sin 3 uker gamle datter i mikroen.

FATTER Å BEGRIPER ikke at det er mulig..

skyller på at hun var full..

jeg blir så ufattelig målløs når man gjør sånt..

her er forresten saken..

http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.3008137

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle akkurat til å skrive om det. Det er så helt helt helt for jævelig.. også andre menneske som har gjort dette på et år. Grusomt, er egentlig imot dødsstraff, men i dette tilfelle, når jeg ser for meg brannskadene... er jeg ikke så altfor sikker lenger.

Skrevet

Nei fy faen!!! Stakkar liten baby da, de er jo forsvarsløse i mange, mange år jo:(

"Kan ikke huske å ha gjort det..." Hallo... Sånt gjør man bare ikke, selv i dritfylla!

Skrevet

man kan seriøst ikke gjøre sånt.stakkars STAKKARS baby...

grøsser helt her..

tenk ppå de skadene og DET SYNET!!!!!!

fy faen..

Skrevet

Syke Syke Syke folk..

Skrevet

Å herregud, tenk på de som finner babyen da... og tenk hvor vondt det måtte ha vært. Samma faen hva de anonyme skriver på krangle om grining av innlegg, men NÅ griner jeg ihvertfall. Fatter ikke at det gåt ann å være så hjertesløs. Man er jo alvorlig syk da. Trenger sårt hjelp! Fy faen... herregud...

Skrevet

dette var helt grusomt!

hjelper ikke å komme og si at man er full da vettu. og klarer man å gjøre noe sånt i fylla, så er man kald nok til å kunne gjøre det ellers også. sånne mennesker bør hvertfall samfunnet skjermes fra!

Skrevet

Og hvem går vel på fylla med en 3 uker gammel baby og andre barn i huset i første omgang......

Det finnes mange mennesker der ute som er psyke på sinnet men at man kan gjøre noe sånnt mot et annet levende vesen. Tenk på blemmene, sårene i huden, øynene... GROTESKT. Hvordan kan disse menneskene noen sinne få sove igjen.

Skrevet

altså: så full er det ikke mulig å bli uten at det er noe annet riv ruskende galt med hue ditt i tillegg! fylla har definitivt ikke skylda her nei!

Skrevet

det går ikke ann å bli så full.

dessuten så er det få som går ut når ungen bare er tre mnder, og ungen skal ikke være alene med fulle foreldre, da bør barnevakten sove over.

Skrevet

syns ikke det er nødvendig å ta den forferdelige nyheten opp her!!!!!!

Skrevet

beklager om du ble støtt hormontrolle....

men jeg syns dette var så groteskt og fælt at jeg måtte snakke med noen om det.

stakkars lille baby..

Skrevet

ja det er forståelig....:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...