gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Så i speilet i stad og blodårene mine på armer og på brystet er mye tydeligere, har ikke sett de før, men nå ser jeg de utrolig godt. Kan dette ha noe med graviditeten å gjøre eller kommer det av noe annet?
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Vi får jo økt blodvolum som skal pumpes rundt, så det vil jeg anta er svangerskapsrelatert. Har tydeligere blodårer på bryst jeg også...
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har ganske tydelige blodårer fra før, men på brystene og brystkassen er de mye mer tydelig nå etter at jeg ble gravid. Jeg synes selv det ser litt ekkelt ut.
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 Bra, da er det helt sikkert det. Ble helt skremt jeg
Raych Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Blodårene på puppene og magen blir i alle fall tydeligere:) Det har jeg lagt merke til både denne gangen og forrige gang. De går tilbake til det normale igjen når magen går tilbake og etter ammingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå