Gå til innhold

Bruker dere noe sertestillende mot modningssmerter????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli sprø av murring og smerter i rygg og mage. Får ikke sove før tidlig morgen..... Bruker paracet noen netter for å få noen timers søvn, men får så dårlig samvittighet. Hva gjør dere?? Jeg er førstegangsfødene og var ikke forberedt på at det skulle bli slik....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, hvor mange uker er du på vei da? hvis d nærmer s termin er d mere vanlig tror j, men selv har j ikke hatt vond i ryggen og magen på samme tid og har termin i dag:) men paracet er ikke farlig for barnet:) lykke til:)

Skrevet

du kan bruke paracet uten å få dårlig samvittighet. Dette påvirker ikke babyen. Det er jo alikevel ikke anbefalt at det brukes noe som helst medikamenter uten god grunn så du får begrense dosen til. kveldene/nettene. Så kan du sove med god samvittighet. Trenger krefter til fødselen også vet du.

Skrevet

Sliter med akkurat det samme, og har tatt to paracet noen ganger. Det hjalp veldig da samboeren min masserte korsryggen min og utover mot sidene, da forsvant smertene og jeg sovnet etterpå. Har lest her inne et sted at det anbefales å ta med to tennisballer i fødebagen som kan brukes av fødselshjelper til å rulle på/massere ryggen, tror faktisk jeg skal prøve dette for modningssmertene også.

Skrevet

Badekaret kunne jeg ikke vaert foruten. Tar minst ett bad hver dag--oftest to. Begynner faktisk aa tenke at vannfoedsel kanskje kunne vaert noe for meg... Men smertestillende har jeg ikke tatt--eneste medisinene jeg tar er noe syrenedsettende for magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...