Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Er det teit av en sykepleier å søke på helsesekretær jobb?!? Takk for svar! Er utdannet sykepleier.. men søkte nå akkurat på en helsesekretær jobb..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Nei, jeg synes ikke det. Er selv sykepleier, men vurderer nå andre ting da jeg ikke orker tanken på turnusjobbing med småbarn hjemme
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Er helsesekretær! Men hvorfor vil du det egentlig? Er jo "lenger" nede enn dere!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 mari81; fordi jeg syns det virker spennende.. også er det privat.. også er jeg dritt lei turnus.. Hva er lønna deres i 100% stilling da...? bare lurer.. =)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Høres ut som en flott sykepleierjobb! Blodprøvetaking, sårskift og annen prøvetaking er jo absolutt relevant for deg som sykepleier. Men har du sjekka lønna? Litt kjipt å være sykepleier og få helsesekretærlønn. Er endel sykepleiere som jobber ved legekontor, kunne tenke meg til det selv også.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Har selv ikke jobba som det på noen år :-p Jobber på sykehjem! Så vet ikke!
OhMyGod!!! Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 jobber på sykehus og har 247 500 i lønn nå. Startet nettop da, og er utdannet hjelpepleier med 1års kurs som med.sekretær. (dårlig rygg) Jeg er på den travleste avdelinga på sykehuset nå, å jeg storkoser meg!! angrer ikke et sekund på at jeg tok denne jobben:D Hvis man har jobbet innen helse tidligere så får man normalt sett ansinitet for dette å da. I det offentlige er det ikke så godt betalt i grunn, men i det private kan det fort nå 100 000 eller mer i lønn i året i forhold. Er veldig kjekt å jobbe i det offentlige når man skal ha barn å slikt da, å heller gå over på det private etter at man er ferdig med familie;) så sier de hvertfall de som jobber der:P ikke vet jeg ennå da, men forhåpentligvis om ikke så aaalt for lenge da
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 håper sååå ille jeg får den.. har ikke sjekka lønna.. får høre om det hvis jeg evt blir tatt inn til intervju.. kunne iallefall virkelig tenkt meg det.. også om jeg vil tjene litt mindre.. tror jeg kunne trives godt med det.. *krysse fingre*
OhMyGod!!! Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Svarte jo ikke på hva du spurte om i heletatt da.... NEI det er ikke dumt av deg å prøve deg som sekretær. liker du det ikke så kan du alltids gå tilbake til sykepleien:) men er koselig jobb detta asså
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 ok.. jeg har vært sykepleier i to år.. har fast stilling på sykehuset.. på en av de avdelingene der det er mest å gjøre.. og dårligst pasienter..
OhMyGod!!! Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 Hvilket sykehus et dette da? Er på hjerteavdelingen nå jeg, men skal over på nevrosenteret etterhvert:) jobber på SUS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå