Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Får man vite kjønn på barnet på den ordinære ultralyd? Jeg kommer til UL i min 21. uke i Trondheim på skt. olavs hospital. Har ikke kunnet ta den før grunnet ferie.
Skurvelurven Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Jeg tror det er veldig forskjellig. Jordmoren på min ultralyd ville ikke uttale seg om kjønn, hun ble nesten sur da vi spurte. Venninnene mine har fått vite det alle sammen. Kommer sikker an på hvordan barnet ligger og om jordmor ønsker å uttale seg. Jeg gikk til privat ultralyd etterpå og fikk vite at jeg bærer på en liten jentebaby:) Lykke til!
Belladonna med to gutter Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Hei! Jeg ble litt satt ut av at jordmoren ikke ville si kjønnet! Vet du hvorfor?! Jeg skal UL snart og vil vite!!
twoboys & a girl Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Fikk vite det, men jordmoren virket ikke så veldig intressert i kjønn. Men det var hun vi var hos i uke 12, men hun kunne ikke se det. Får i hvertfall en gutt:o)
pandabjørn Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Jeg fikk vite kjønn på min ordinære ul, og hun sa 90% sjans for at det blir ei jente....hun hadde rett sist også når jeg fikk en gutt... skal ha mange fler ul så jm sjekker det kanskje igjen til mandag da jeg skal til henne )
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Vi måtte spørre om det, JM var i ferd med å skru av skjermen i det vi spurte. Hun var ikke sur eller noe, var ikke intr. i å fortelle oss det. Så spør(pent )
prøvekluten+3små Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 hvertfall på stolavs,så sier de ingenting med mindre man spør sjøl,siden det ikke er en av de tingene de skal sjekke..blir mer sånn bonus om man får vite tror jeg:o)
Oslo-81:) Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Hei! Jeg var på ordinær ultralyd på Ullevål i går. Vi sa i fra før hun begynte å scanne at hvis hun kunne se det, ville vi gjerne vite kjønn. Hun sa det var bra vi sa i fra, for det var ikke noe hun opplyste om automatisk...men hun var ikke sur. Og vi får en gutt:) Gled deg masse!!
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 jeg fikk vite kjønnet i min uke 17. så jeg trur d er stor skjansje at de ser kjønnet i uke 21:)
sol og varme Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Hvis de kan se kjønnet og du spør etter det så pleier de fleste å si hva du venter...hvis barnet derimot ligger litt sånn at man ikke ser så vil de helst ikke gjette... -min var for sjenert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå